Responsabil Administrativ- Costumer Care
Candidatul Ideal
📍 Punct de lucru: 𝐌𝐨𝐠𝐨𝐬̦𝐨𝐚𝐢𝐚, 𝐈𝐥𝐟𝐨𝐯
⏰Program LUNI-VINERI, 08.30-17.00
💰Salariu 𝟑𝟓𝟎𝟎-𝟒𝟎𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐢 𝐍𝐄𝐓
💳Bonuri de masă de 40 de lei
🎁Bonus de performanță lunar 500-1000 de lei
🚐Transport asigurat partial
➡️Responsabilități:
Pentru echipa de suport clienți/back office căutăm o persoană ale cărei principale responsabilități vor fi de a:
✔️Prelua și ︂︊︀︂︂️︀︎︍︅︀︍︂︈︀︀︌︌︈︉︊︀︌︎︄︌︄︀︁︄︎︀gestiona comenzile.
✔️Menține legătura cu clienții și a-i consilia în alegerea produselor.
✔️Emite facturi, avize sau chitanțe în funcție de situațiile specifice.
✔️ Menține legătura cu departamentele de vânzări, contabilitate și logistică pentru
⬅️Cerințe:
✔️ Studii medii/superioare finalizate, de preferință în domeniul economic
✔️Cunoștințe MS Office, cunoștințe ︁︄︆︇︂︁︉︃︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎contabilitate primară, cunoștințe utilizare soft-uri ERP/CRM
✔️Experiență în domeniu minim 1 an.
Descrierea jobului
Pentru echipa de suport clienți/back office căutăm o persoană ale cărei principale responsabilități vor fi de a:
✔️Prelua și ︁︈︂︂︂︇︈︆︅︂︊︀︂︂️︀︎︍︅︀︍︂︈︀︀︌︌︈︉︊︀︌︎︄︌︄︀︁︄︎︀gestiona comenzile.
✔️Menține legătura cu clienții și a-i consilia în alegerea produselor.
✔️Emite facturi, avize sau chitanțe în funcție de situațiile specifice.
✔️ Menține legătura cu departamentele de vânzări, contabilitate și logistică pentru
Descrierea companiei
FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.