-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Account Manager Brasov, Cluj, Medgidia, Targoviste, Tg Mures

Telekom Romania
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, ︁︂︇︋︆︁︋︁​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Descrierea jobului

SCOP PRINCIPAL:
  • Prezinta, promoveaza si vinde produsele si serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄︁︀​︂︃︃​︇︅​︀clientilor din portofoliu;
  • Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;
  • Monitorizeaza competitia si evolutia pietei In domeniul comunicatiilor pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita Imbunatatire;
  • Realizeaza cu frecventa saptamanala prognoza (forecast-ul) rezultatelor de venituri si vanzari;
  • Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare (piepline) in CRM-ul intern, cu frecventa zilnica conform standardelor de completare a informatiilor comunicate de echipa Eficientizare Forta de Vanzari;
  • Ofera asistenta si asigura consultanta clientilor din portofoliu, atat Inainte cat si dupa vanzare;
  • Intocmeste si actualizeaza fisele de clienti pentru primii 10 cei mai importanti clienti din portofoliu in functie de veniturile generate de acestia, conform procedurii de management de portofoliu In termenele comunicate de seful ierarhic superior;
  • Creeaza si mentine o imagine favorabila a companiei In fata clientilor (inclusiv in mediul online);
  • Participa obligatoriu la toate sedintele de vanzari ale echipei, planificate si organizate, respectiv: sedinta zilnica de dimineata, sedinta saptamanala, sedintele 1:1 cu superiorul direct, sedintele regionale;
  • Realizeaza un numar mediu de minim 3 vizite zilnice de vanzare si prospectare la clientii din portofoliu sau clientii non T, in fiecare luna, inregistrand informatiile colectate dupa fiecare vizita in aplicatia interna CRM. Vizita va fi validata electronic in aplicatie in timp real;
  • Isi contacteaza clientii de portofoliu in concordanta cu strategia de management de portofoliu asa cum este aceasta descrisa in regulile programului de Eficientizare Forta de Vanzari;
  • Actualizeaza saptamanal planul de actiune cu privire la activitatile de vanzare, prospectare, management de portofoliu din care reiese strategia de atingere a obiectivelor de vanzari si venituri;
  • Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor de actiune pe perioada urmatoare;
  • Inregistreaza in aplicatiile interne contractele semnate cu clientii, cererile primite din partea acestora precum si orice alt tip de solicitari receptionate de la clientul intern sau extern pe email, fax sau adresa sediului companiei, in termen de maxim 2 zile lucratoare;
  • Intocmeste In termenul solicitat rapoartele cerute de superiori. Completeaza informatiile solicitate in aplicatiile interne de tip CRM: pipeline, forecast, raport de colectare debite, raport cu solicitarile de reziliere, informatii legate de potentialul de cumparare si orice alt tip de raport;
  • Este responsabil de gestiunea documentelor originale rezultate in urma procesului de vanzare. Transmite spre arhivare toate documentele originale semnate cu clientii in termen de maxim 30 de zile de la data implementarii actelor in sistem;

Descrierea companiei

Descrierea companiei
Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii, parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea noastră
Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grijă de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.

Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Suntem obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie.

Ca echipă, la Telekom Romania Mobile Communications cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem.

Pentru mai multe informatii legate de protectia datelor, va rugam accesati: https://tkrm.ro/informarecandidati

Publicat 12 Sept. 2024 Reactualizat 10 Oct. 2024 Expiră 12 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.