Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Referent de Specialitate în Marketing

Napoca Imobiliare
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Ai experiență în marketing și o adevărată pasiune pentru acest domeniu.
  • Te caracterizezi printr-o bună organizare a activităților tale.
  • Ai abilități excelente de comunicare și relaționare cu ceilalți.
  • Ești priceput în utilizarea programelor de editare foto și video.
  • Adopți un stil vestimentar profesional (business/office), adecvat mediului de lucru.
  • Ești o persoană responsabilă și foarte atentă la detalii.
  • Aspiri să te dezvolți profesional și să faci parte dintr-o echipă dinamică.
Te așteptăm în echipa noastră!

Experiența și/sau studiile de specialitate în marketing sunt un plus, însă nu sunt obligatorii.

Descrierea jobului

De peste 10 ani de zile contribuim la dezvoltarea oamenilor din cadrul agenției, reușind să atingem împreună cele mai înalte ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄standarde. De-a lungul timpului am creat legături strânse cu oameni pasionați, dornici de noi provocări, într-un mediu prosper și foarte dinamic.

Suntem în continuă expansiune și dorim să avem alături de noi oameni care își doresc să obțină performanță și au nevoie de un mediu care să le faciliteze și accelereze dezvoltarea.
Căutăm un Referent de Specialitate în Marketing pentru a ne ajuta să dezvoltăm campanii vizuale captivante, să creăm conținut inovator pentru social media, materiale publicitare, branding și promovare oferte.


Responsabilități:
  • Vei realiza/ analiza activități de marketing în scopul promovării companiei și a produselor;
  • Producerea de conținut vizual pentru postările din social media (fotografii, filmulețe scurte, animații);
  • Editarea foto și video pentru postările pe rețelele sociale și alte materiale de marketing;
  • Crearea și editarea de videoclipuri scurte pentru social media (Instagram Reels, TikTok, YouTube etc.);
  • Gestionarea conturilor de social media ale companiei și crearea de strategii de promovare și marketing pentru aceste platforme;
  • Monitorizarea și evaluarea indicatorilor de performanță pentru platformele colaboratoare;
  • Verificarea, monitorizarea și corectarea ofertelor companiei pentru a asigura acuratețea acestora;
  • Organizarea și gestionarea materialelor necesare pentru desfășurarea optimă a activității în cadrul punctului de lucru;
  • Monitorizarea performanței campaniilor, folosind instrumente precum Google Analytics și alte platforme de analiză;
  • Gestionarea blogului și optimizarea conținutului SEO.

Cerințe:
  • Cunoștințe solide de marketing online, inclusiv SEO, PPC și social media marketing;
  • Abilități avansate de utilizare a programelor de editare foto și video (Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Canva, DaVinci Resolve, Filmora, CapCut);
  • Experiență în crearea și editarea de filmulețe scurte pentru social media;
  • Creativitate și abilitatea de a genera idei noi și eficiente pentru conținut vizual;
  • Abilități bune de organizare și gestionare a proiectelor;
  • Cunoștințe de bază în utilizarea platformelor de analiză a datelor (Google Analytics, Hotjar);
  • Cunoștințe foarte bune ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Constituie un avantaj:
  • Experiență cu sisteme de management al conținutului (WordPress, HubSpot);
  • Cunoștințe în design grafic și creație multimedia (Adobe Illustrator, After Effects);
  • Experiență în realizarea de campanii de email marketing (Mailchimp, HubSpot).
Rolul pe care îl vei ocupa în cadrul companiei este unul foarte important deoarece vei asigura o bună imagine a brandului în piață.

Pentru a ne asigura ca vei rămâne o persoană motivata îți vom oferi:
  • Colectiv dinamic cu idei productive;
  • Suport și înțelegere;
  • Posibilitatea promovării în cadrul companiei;
  • Un spațiu modern în care îți vei desfășura activitățile;
  • Toate instrumentele necesare desfășurării activității;
  • Traininguri de specialitate periodice;
  • Salariu motivant (se va discuta la interviu în funcție de experiență).

Descrierea companiei

Obiectul nostru de activitate este unul complex, începând de la intermedierea unei tranzacții de vânzare, cumpărare sau închiriere, până la consultanță imobiliară, juridică și financiară în ceea ce privește achiziția și administrarea proprietăților. Ca agenție imobiliară de top, ne reprezintă ONESTITATEA și RESPECTUL față de oameni, munca în echipă, transparența, orientarea către client, performanța și calitatea serviciilor.

PREMII OBȚINUTE

  • INVESTIȚIE ÎN EDUCAȚIE
  • ASCENSIUNE ACCELERATĂ
  • AGENȚIA IMOBILIARĂ A ANULUI ÎN CLUJ-NAPOCA (2 ani consecutivi)
  • BROKERUL IMOBILIAR AL ANULUI 2021 ÎN ROMÂNIA
  • THE VOICES OF BUSINESS AWARDS 2023
  • CEL MAI ATRĂGĂTOR BIROU DE AGENȚIE IMOBILIARĂ DIN ROMÂNIA
Publicat 4 Oct. 2024 Reactualizat 5 Oct. 2024 Expiră 3 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.