Candidatul Ideal
Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă și dornică să învețe? Ai cunoștințe ︆︎︁︎︃︀︎︁︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎solide de contabilitate primară și experiență în lucrul cu programe de gestiune? Te invităm să te alături echipei noastre.
Cerințe:
Cunoștințe de contabilitate primară (minime, dar suficiente pentru înregistrarea corectă a documentelor);
Experiență anterioară de minimum 1-2 ani pe un post similar;
Cunoștințe de lucru cu Microsoft Office (nivel de bază);
Atenție la detalii și capacitatea de a lucra organizat și responsabil;
Cerințe:
Cunoștințe de contabilitate primară (minime, dar suficiente pentru înregistrarea corectă a documentelor);
Experiență anterioară de minimum 1-2 ani pe un post similar;
Cunoștințe de lucru cu Microsoft Office (nivel de bază);
Atenție la detalii și capacitatea de a lucra organizat și responsabil;
Descrierea jobului
Responsabilități:
Înregistrarea cronologică și corectă a documentelor precum: Nir-uri, facturi de achiziție, facturi de vânzare, documente de încasare/plată, extrase bancare, deconturi de cheltuieli, etc.;
Verificarea importurilor de date și completarea situației documentelor lipsă;
Comunicarea constantă cu colegii pentru clarificări legate de documentele lipsă sau neclare;
Respectarea termenelor pentru finalizarea înregistrărilor, în conformitate cu termenele fiscale;
Ocazional, deplasări la alte sedii ale companiei pentru inventare si evaluari;
Colaborare directă cu managerul de departament pentru prioritizarea sarcinilor.
Înregistrarea cronologică și corectă a documentelor precum: Nir-uri, facturi de achiziție, facturi de vânzare, documente de încasare/plată, extrase bancare, deconturi de cheltuieli, etc.;
Verificarea importurilor de date și completarea situației documentelor lipsă;
Comunicarea constantă cu colegii pentru clarificări legate de documentele lipsă sau neclare;
Respectarea termenelor pentru finalizarea înregistrărilor, în conformitate cu termenele fiscale;
Ocazional, deplasări la alte sedii ale companiei pentru inventare si evaluari;
Colaborare directă cu managerul de departament pentru prioritizarea sarcinilor.
Descrierea companiei
Inaugurat in 2012, Kronwell este primul hotel business&lifestyle de 4 stele al Brașovului și un apreciat centru de evenimente privat sau corporate.
Joburi similare