Candidatul Ideal
Cerinte obligatorii:
• cunostinte operare MS Office ( Word, Excel, Outlook )
• foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii
• asimilarea rapida a informatiilor si viteza buna de reactie
• persoana flexibila, rezistenta la stres
• persoana energica cu atitudine proactiva
Reprezinta avantaj:
• absolvent de studii superioare sau student
• experienta anterioara in call center sau pe un post similar
• capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
• capacitate de a respecta termene limita;
• responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
• capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
• atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida.
• cunostinte operare MS Office ( Word, Excel, Outlook )
• foarte bune aptitudini de orientare catre client si atentie la detalii
• asimilarea rapida a informatiilor si viteza buna de reactie
• persoana flexibila, rezistenta la stres
• persoana energica cu atitudine proactiva
Reprezinta avantaj:
• absolvent de studii superioare sau student
• experienta anterioara in call center sau pe un post similar
• capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
• capacitate de a respecta termene limita;
• responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
• capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
• atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida.
Descrierea jobului
• preluarea apelurilor telefonice si email-urilor, rezolvarea sau redirectionarea acestora;
• gestionarea prompta a solicitarilor, intr-o maniera satisfacatoare pentru clienti;
• introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna.
• coordonarea tehnicienilor de teren
• realizarea activitatii de raportare stabilita de seful ierarhic
Beneficii:
• Salariu competitiv
• Bonuri de masa
• Training
• Posibilitate de a obtine castiguri suplimentare
• gestionarea prompta a solicitarilor, intr-o maniera satisfacatoare pentru clienti;
• introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna.
• coordonarea tehnicienilor de teren
• realizarea activitatii de raportare stabilita de seful ierarhic
Beneficii:
• Salariu competitiv
• Bonuri de masa
• Training
• Posibilitate de a obtine castiguri suplimentare
Descrierea companiei
AIM Solution Serv înființată în 2003, a devenit un important furnizor de sisteme de plată electronice și soluții de întreținere pentru domeniul corporate , în special pentru sectorul bancar.