Candidatul Ideal
- Studii superioare - domeniul economic sau domeniile conexe reprezintă avantaj
- Minimum 4 ani experienta in sectorul bancar, dintre care minim 3 in activitatile de operatiuni
- Abilități digitale (cunoașterea pachetului Microsoft Office)
- Abilități puternice de comunicare, vânzare și negociere
- Atitudine orientată spre client și servicii de calitate
- Abilitatea de a prioritiza si de a lua decizii sub presiunea timpului
Descrierea jobului
- Supervizeaza si organizeaza activitatea angajatilor din zona de Operatiuni, asigurand acuratatea documentelor solicitate de la clienti, cat si procesarea la timp a documentelor, respectand normele si procedurile interne ale Bancii, ale BNR si legislatiei in vigoare
- Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (nou angajati sau existenti): initierea acestora in structurile bancii, precum si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor
- Implementeaza mecanisme eficiente pentru realizarea si imbunatatirea continua a standardelor de deservire a clientilor
- Organizeaza activitatea operationala prin masuri de prioritizare si impartire a responsabilitatilor intre angajatii din subordine
Pachet EXTRA beneficii:
- Programe de invățare pe tot parcursul experienței cu noi
- Al 13-lea salariu
- Tichete de masa în valoare de 40 lei
- Abonament medical
- Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei/fiecare
- Zi liberă pentru ziua ta de naștere
- Prețuri speciale la activități sportive
- Reduceri la peste 100 de parteneri
Protejarea datelor tale personale este o prioritate pentru noi. Prin aplicarea la acest post, confirmi ca ai citit si inteles detaliile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibile accesand urmatorul link: www.unicredit.ro/notificari/GDPR.pdf
Descrierea companiei
Suntem o bancă paneuropeană!
Oferim servicii financiare de înaltă calitate în 13 țări din Europa de Vest, Centrală și de Est, iar scopul nostru este să susținem comunitățile să crească. Deservim peste 15 milioane de clienți din întreaga lume și suntem peste 81.000 de colegi internaționali.
În România suntem una dintre principalele instituții financiare, datorită celor 3100 de colegi, atât din București, cât și din sucursalele Retail și Corporate din țară.
Digitalizarea și angajamentul față de principiile ESG sunt factori cheie pentru serviciile și produsele noastre, și suntem preocupați să creăm un viitor durabil pentru clienții noștri, comunitățile și oamenii noștri.
La UniCredit nu ne este frică să gândim măreț. Credem în puterea industriei noastre și în binele pe care îl poate face atunci când funcționează corect. Ne propunem să excelăm în tot ceea ce facem, să punem calitate și personalitate în munca noastră, ca la final de zi să fim mândri de realizările noastre.
Experiența pe care o oferim atât clienților cât și la job este foarte importantă pentru noi. Pentru că ne preocupă să construim un banking sustenabil, relații de durată clădite pe încredere și să cultivăm un mediu de lucru pozitiv. Și ne bazăm unii pe alții, punem suflet în ceea ce facem și suntem mândri de felul în care alegem să facem lucrurile: cu integritate, cu asumare și cu grija față de cei din jurul nostru.
Alege să lucrezi în una dintre băncile de top din România și din Europa, un grup internațional în care diversitatea este o resursă, iar tu ai șansa să-ți împlinești ambițiile și să faci diferența.
Alătură-te UniCredit, alătură-te echipei noastre!