Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Marketing Manager

TRAVEL BRANDS S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal indeplineste criteriile de mai jos:
  • Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Studii superioare in marketing, publicitate, comunicare sau domenii conexe;
  • Excelente abilitati de coodonare, comunicare si management al echipei;
  • Persoana proactiva, orientata spre rezultate, atenta la detalii;
  • Gandire creativa si strategica, cu o abordare inovatoare in marketing;
  • Abilitati excelente de analiza si interpretare a datelor;
  • Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
  • Abilitati de negociere si planificare;
  • Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
  • Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);

Descrierea jobului

Obiectiv:

Coordonarea, organizarea, dezvoltarea si elaborarea strategiilor și politicilor de marketing; identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de promovare a serviciilor ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀prin analiza permanenta a pozitiei in piata.


Responsabilitati principale:
  • Coordonarea eficienta a echipei si a activitatii departamentului de marketing;
  • Dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing aliniata cu obiectivele companiei;
  • Crearea, monitorizarea si optimizarea campaniilor de marketing, precum si corelarea acestora cu activitatile si obiectivele de vanzare;
  • Monitorizarea și evaluarea performanței campaniilor de marketing, ajustând strategiile în funcție de rezultatele obținute;
  • Planificarea si administrarea bugetului de marketing al companiei in scopul alocarii eficiente a resurselor pentru proiectele si campaniile in desfasurare;
  • Crearea, executarea si implementarea materialelor de marketing în conformitate cu planurile si cu bugetul de marketing;
  • Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu agențiile de publicitate, furnizorii și partenerii de marketing;
  • Propune strategii de abordare a clientilor interni si externi impreuna cu departamentele vizate.

Beneficii:
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Tichete de masa;
  • Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
  • Abonament Bookster;
  • Coffee/tea Corner.


Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.

Descrierea companiei

Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines, devenind astfel lider al pietei din Romania.

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

“Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link:
https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale. * Vor fi contactati doar candidatii selectati.”

Publicat 27 Sept. 2024 Reactualizat 27 Sept. 2024 Expiră 27 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.