MANAGER PROIECT
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru proiectele ce le avem in derulare, credem ca noul membu al echipei noastre ar trebui sa aiba:
- Studii superioare finalizate - specializare tehnica (Constructii/Instalatii);
- Experienta in executia si Managementul lucrarilor de Constructii si Instalatii, reprezinta ︃avantaj;
- Cunostinte de operare PC: Microsoft Office, Excel; Microsoft Project;
- Capacitatea de a gestiona bugetele si resursele proiectului;
- Gandire analitica, atitudine pozitiva, capacitate de planificare si retinere dezvoltata;
- Experienta in coordonarea de echipe;
- Permis de conducere cat.B.
Descrierea jobului
-Organizarea si planificarea activitatii de executie din proiectele desfasurate de angajator, in acord cu valorile si standardele companiei, respectand toate angajamentele stabilite fata de client;
- Coordonarea si oferirea suportului echipei din subordine pentru indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui proiect si obiectivelor generale ale companiei;
- Supervizarea directa a echipelor tehnice, de executie, subcontractorii si colaboratorii implicati in proiect;
- Asigurarea relatiilor cu furnizorii esentiali pentru desfasurarea proiectelor;
- Estimarea/analizarea costurilor initiale ale proiectului si identificarea oportunitatilor de eficientizare;
- Pregatirea si actualizarea bugetul de executie;
- Asigurarea respectarii bugetului estimat si realizarea rapoartelor periodice privind stadiile de executie si previziuni de cheltuieli/incasari aferente proiectului;
- Tinerea legaturii cu partile implicate, pentru respectarea tuturor cerintelor initiale din proiect;
- Verificarea calitatii lucrarilor realizate si validarea solutiilor tehnice;
- Respectarea normativelor, a legislatiei si a reglementarilor privind buna desfasurare a activitatii in santier;
- Raportarea periodica catre superiorul direct si catre Consiliul de Administratie stadiul proiectului, perspectivele, provocarile intalnite si solutiile propuse pentru depasirea acestora.
Ne angajăm să investim constant în bunăstarea și satisfacția echipei noastre, recunoscând că succesul nostru depinde de contribuțiile fiecăruia. Astfel, pachetul salarial extins include:
- Tichete de masa;
- Bonus de performanta;
- Prime de Paste/Craciun;
- Cafea si fructe proaspete la birou (iti asiguram doza zilnica de energie😊);
- Mediu de lucru placut cu oportunitati de dezvoltare.
Ne dorim să cultivăm o atmosferă în care inovația și creativitatea sunt încurajate, iar fiecare angajat are ocazia să își exprime ideile și să contribuie la proiecte importante.
Dorim sa te cunoastem!
Descrierea companiei
Companie in domeniul sistemelor de climatizare cu peste 30 de ani de experienta. Climteh se remarcă ca un furnizor de servicii complete pentru soluții de climatizare, ventilație și instalații mecanice, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Colaborăm cu cei mai mari producători din industrie, ceea ce ne permite să oferim soluții personalizate, livrate la cheie, garantând astfel eficiență și calitate superioară.
Prin expertiza noastră și dedicarea echipei, ne propunem să oferim soluții inovatoare și eficiente, care să răspundă provocărilor climatice moderne, asigurând un mediu confortabil și sănătos pentru utilizatorii finali.
La Climteh, fiecare proiect este o oportunitate de a depăși așteptările clienților noștri!