Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

IT Helpdesk

SLS CARGO SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Minimum 1 an de experienta in IT Helpdesk
Experienta de lucru ca helpdesk pentru useri incluzand support desktop, laptop, imprimante, retelistica
Experienta de lucru in administrarea sistemelor de operare Windows, MacOS, Windows Server, aplicatii Microsoft Office
Experienta de lucru cu tool-uri de remote control
Monitorizare functionare sistem video, salvarea incidentelor de pe DVR-uri
Achizitii echipamente necesare fiecarui department
Cunostinte de networking (TCP/IP)
Abilitati de lucru in retelistica, server, control access
Permis de conducere cat. B
Abilitati foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activitatilor

Descrierea jobului

Monitorizezi, identifici si rezolvi problemele ce tin de echipamentele utilizatorilor;
Pregatesti echipamentele, user access pentru nou venitii in companie cat ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄si instalarea aplicatiilor interne utilizate de departamentul din care face parte fiecare, te asiguri ca standardele de securitate sunt respectate inainte ca echipamentele sa ajunga la end user;
Instalezi si configurezi sistemele de operare si aplicatiile necesare profilului de utilizator in cauza;
Managementul userilor si drepturile acestora in aplicatiile interne folosite;
Oferi suport la distanta pentru angajatii ce lucreaza remote, VPN.
Colegul care va ocupa rolul de IT Helpdesk va oferi asistenta tehnica si suport, software si hardware, pentru toate departamentele companiei. Se va asigura ca toate sistemele companiei functioneaza la un nivel optim, efectueaza upgrade-uri, monitorizeaza performantele sistemelor si a retelei.

Descrierea companiei

Compania de servicii logistice SLS CARGO a demarat operaţiunile în anul 2014 prin deschiderea primului său birou operaţional în Bucureşti. În 2015, activitatea companiei se dezvoltă prin deschiderea a două locaţii noi în Rădăuţi şi în Constanţa, urmate în anul 2016 de inaugurarea primului depozit SLS Cargo din Bucureşti.

Odată cu formarea unei noi echipe, 2017 a însemnat şi deschiderea primului terminal feroviar în Bucureşti exclusiv operat de SLS Cargo.

In 2019 SLS Cargo şi-a consolidat poziţia de jucător important pe piaţa serviciilor de transport şi logistică prin operarea a 25.000 mp spaţii de depozitare în 4 locaţii din Mogoşoaia, Bâcu, Buftea şi Cluj, gestionarea unei flote proprii de camioane precum şi derularea activităţii operaţionale de transport prin 7 birouri în Romania şi 2 birouri internaţionale, în Bulgaria şi Italia. Compania are o echipă de 120 de angajaţi.

”Ne bucurăm să devenim partener al liderului unei pieţe în continuă dezvoltare. Poţi deveni mai bun învăţând de la cei mai buni, iar FAN Courier este un business sănătos, construit cu grijă în peste 20 de ani de activitate. Suntem convinşi că transferul reciproc de know-how va fi cheia dezvoltării noastre pe termen lung”, a declarat Mihai Stoica, fondatorul companiei SLS CARGO.

În baza parteneriatului, compania SLS CARGO va continua să funcţioneze sub brand propriu, fără a fi absorbită de FAN Courier. Fondatorul companiei îşi menţine calitatea de acţionar şi CEO, o decizie similară fiind asumată şi pentru echipa de top management a operatorului de freight forwarding.

Prin dezvoltarea portofoliului, clienţii FAN Courier vor avea acces la o gamă mai largă de servicii pe segmentul transport-logistică-distribuţie. Planurile pe termen scurt şi mediu ale celor doi parteneri includ dezvoltarea business-ului şi creşterea echipei.

Publicat 23 Sept. 2024 Reactualizat 23 Sept. 2024 Expiră 23 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.