Candidatul Ideal
- Experienţă minim 3 ani ȋn elaborarea şi prezentarea ofertelor pentru achiziţia publică de servicii de proiectare sau proiectare şi execuţie, ȋn cadrul unui departament de ofertare pentru proiecte de infrastructură rutieră;
- Studii superioare ȋn domeniul construcţiilor de drumuri şi poduri;
- Cunoştinţe de legislaţie din domeniu (Legea 98/2016);
- Cunoştinţe foarte bune privind utilizarea Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP);
- Experienţă ȋn ȋntocmirea propunerii tehnico-financiare şi grafice de execuţie ȋn vederea participării la licitaţii;
- Cunoştinţe foarte bune operare program devize InterSoft sau similar;
- Experienţă ȋntocmire antemăsurători, ȋncadrare cantităţi de lucrări ȋn articole de deviz, liste de cantităţi;
- Cunoaşterea tehnologiei de execuţie a lucrărilor de construcţii drumuri şi poduri;
- Cunoaşterea normativelor şi standardelor ȋn vigoare privind realizarea proiectelor de infrastructură rutieră;
- Cunoştinţe foarte bune de operare AutoCad, Microsoft Office, Microsoft Project şi diverse motoare de căutare on-line.
- Capacitate de organizare şi prioritizare ȋn vederea respectării termenelor limită, atenţie la detalii, simţ de răspundere, abilităţi de comunicare.
- Studii superioare ȋn domeniul construcţiilor de drumuri şi poduri;
- Cunoştinţe de legislaţie din domeniu (Legea 98/2016);
- Cunoştinţe foarte bune privind utilizarea Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP);
- Experienţă ȋn ȋntocmirea propunerii tehnico-financiare şi grafice de execuţie ȋn vederea participării la licitaţii;
- Cunoştinţe foarte bune operare program devize InterSoft sau similar;
- Experienţă ȋntocmire antemăsurători, ȋncadrare cantităţi de lucrări ȋn articole de deviz, liste de cantităţi;
- Cunoaşterea tehnologiei de execuţie a lucrărilor de construcţii drumuri şi poduri;
- Cunoaşterea normativelor şi standardelor ȋn vigoare privind realizarea proiectelor de infrastructură rutieră;
- Cunoştinţe foarte bune de operare AutoCad, Microsoft Office, Microsoft Project şi diverse motoare de căutare on-line.
- Capacitate de organizare şi prioritizare ȋn vederea respectării termenelor limită, atenţie la detalii, simţ de răspundere, abilităţi de comunicare.
Descrierea jobului
- Analizarea documentaţiei de atribuire pentru procedura de achiziţie;
- Realizarea documentaţiei cerute cu privire la condiţiile de eligibilitate şi asigurarea conformităţii cu cerinţele impuse;
- Elaborarea şi prezentarea ofertelor pentru achiziţia publică de servicii de proiectare, care presupune:
- Urmărirea continuă a modificărilor ȋn legislaţie privind achiziţiile publice.
Beneficii:
- Mediu de lucru plăcut ȋntr-un spaţiu modern alături de o echipă tânără, ambiţioasă şi cu perspective de dezvoltare;
- Oportunităţi de evoluţie personală şi profesională;
- Pachet salarial motivant.
- Realizarea documentaţiei cerute cu privire la condiţiile de eligibilitate şi asigurarea conformităţii cu cerinţele impuse;
- Elaborarea şi prezentarea ofertelor pentru achiziţia publică de servicii de proiectare, care presupune:
- ȋntocmeşte şi transmite către beneficiar solicitările de clarificări cu privire la procedura ce urmează a fi ofertată, ȋn termen;
- identifică necesitatea implicării de asociaţi/subcontractanţi/terţi susţinători ȋn vederea ȋndeplinirii condiţiilor de participare;
- obţine informaţii şi documente necesare de la parteneri, asociaţi, subcontractanţi şi terţi susţinători stabiliţi, analizând corectitudinea acestora;
- colaboreaza cu toate departamentele din cadrul societăţii ȋn vederea finalizării ofertelor tehnice şi financiare;
- ȋntocmeşte antemăsurători şi liste de cantităţi pentru procedurile care au ca obiect atribuire de contracte de lucrări;
- ȋntocmeşte documente care dovedesc eligibilitatea, ȋnregistrarea, capacitatea tehnică şi economico-financiară;
- realizează documente care ţin de oferta tehnico-financiară şi grafice de prestare a serviciilor de proiectare, ȋn conformitate cu cerinţele din documentaţia de atribuire postată ȋn SEAP;
- depune oferta ȋn platforma SEAP asigurându-se că sunt ȋndeplinite toate cerinţele (oferta completă, semnată, DUAE etc.);
- răspunde de elaborarea corectă a ofertelor;
- Urmărirea continuă a modificărilor ȋn legislaţie privind achiziţiile publice.
Beneficii:
- Mediu de lucru plăcut ȋntr-un spaţiu modern alături de o echipă tânără, ambiţioasă şi cu perspective de dezvoltare;
- Oportunităţi de evoluţie personală şi profesională;
- Pachet salarial motivant.
Descrierea companiei
Someş-Top-Grup este o companie românească fondată ȋn anul 2014, care s-a dezvoltat treptat, odată cu progresul tehnic şi prin implementare de noi servicii.
Activitatea noastră se bazează pe furnizarea de servicii de calitate ȋn domeniul proiectării infrastructurii rutiere. Beneficiem de contribuţia şi profesionalismul inginerilor noştrii, dar şi de bogata experienţă a companiei ȋn diverse domenii, fiind capabili să realizăm o gamă complexă de servicii, precum studii de fezabilitate, proiectare tehnică detaliată, asistenţă tehnică, consultanţă şi management de proiect pentru proiecte complexe ȋn domeniul infrastructurii de transport rutier şi a celei de apă-canal.
Societatea noastră oferă sprijin de la baza conceperii unui proiect până la finalizarea, predarea, implementarea şi execuţia proiectelor ȋncredinţate echipei.
Activitatea noastră se bazează pe furnizarea de servicii de calitate ȋn domeniul proiectării infrastructurii rutiere. Beneficiem de contribuţia şi profesionalismul inginerilor noştrii, dar şi de bogata experienţă a companiei ȋn diverse domenii, fiind capabili să realizăm o gamă complexă de servicii, precum studii de fezabilitate, proiectare tehnică detaliată, asistenţă tehnică, consultanţă şi management de proiect pentru proiecte complexe ȋn domeniul infrastructurii de transport rutier şi a celei de apă-canal.
Societatea noastră oferă sprijin de la baza conceperii unui proiect până la finalizarea, predarea, implementarea şi execuţia proiectelor ȋncredinţate echipei.
Joburi similare
- 15 Nov. 2024
SPECIALIST ACHIZITII PUBLICE / INGINER OFERTARE - DECONTARE
OYL COMPANY HOLDING AG
București, Slobozia