Candidatul Ideal
Cautam sa ne extindem echipa cu un Specialist Resurse umane care va participa activ la operatiunile zilnice de HR si va contribui la imbunatatirea proceselor interne ale companiei.
Responsabilitatile rolului:
Vei fi responsabil(a) pentru livrarea unui serviciu HR complet pentru business, prin:
Competente si experienta necesare:
Responsabilitatile rolului:
Vei fi responsabil(a) pentru livrarea unui serviciu HR complet pentru business, prin:
- Oferirea de sfaturi proactive despre cele mai bune practici HR si, cand este necesar, implicarea directa in gestionarea situatiilor specifice.
- Oferirea de suport constant pentru managementul oamenilor, contribuind la cultura organizationala.
Competente si experienta necesare:
- Diploma universitara, preferabil in domeniul Managementului Resurselor Umane sau un domeniu conex
- Fluenta in limba engleza (scris si vorbit) – obligatorie
- Experienta profesionala relevanta in recrutare si retentie, integrarea noilor angajati, relatii cu angajatii, invatare, dezvoltare si formare
- Intelegere excelenta a pietei muncii din Romania
- Cunostinte solide despre legislatia muncii si securitatii sociale din Romania
- Cunostinte avansate de MS Office
- Abilitati excelente de comunicare si relationare
- Proactivitate, orientare catre rezultate
- Diplomatie si incredere
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Beneficii:
- Gestionarea proceselor interne, inclusiv pregatirea si implementarea politicilor, procedurilor si regulamentelor interne.
- Intocmirea si actualizarea fiselor de post pentru toate posturile din cadrul companiei
- Definirea strategiei de recrutare, gestionarea canalelor de recrutare si sprijinirea intregului ciclu de recrutare, selectie si integrare a noilor angajati
- Coordonarea procesului de training si dezvoltare (evaluarea nevoilor, planificare, dezvoltare, colaborare cu traineri interni si externi, monitorizare si evaluare)
- Dezvoltarea si implementarea proceselor HR pentru a retine si dezvolta angajatii potriviti in organizatie
- Construirea reputatiei companiei; implementarea strategiei de Employer Branding si organizarea de evenimente (targuri de cariera, etc.)
- Oferirea de asistenta si suport echipei de management in rezolvarea problemelor de HR
- Gestionarea aspectelor legate de angajati: mentinerea documentatiei privind problemele de conformitate, participarea la anchete atunci cand se constata abateri disciplinare, coordonarea procesului de evaluare a performantei
- Participarea la proiectele locale si de grup in domeniul HR.
Beneficii:
- Salariu fix in functie de experienta profesionala a candidatului
- Sistem de bonusare in functie de performanta individuala si rezultatele generale ale companiei
- Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei
- Tichete de masa Sodexo Card in valoare de 40 ron/zi
- Decontare transport in comun in limita a 140 RON/luna
- Concediu anual de 20 zile, extins la 25 zile dupa 3 ani in companie
- Abonament servicii medicale de preventie la Medicover
- Program de lucru: Luni - Vineri / 09:00 – 17:30
Descrierea companiei
GOPET ROMANIA activeaza de peste 20 de ani in domeniul transportului de marfa, construindu-si o reputatie solida prin furnizarea de servicii fiabile si eficiente pentru clientii sai.
Cu filiale in Bulgaria, Romania, Polonia, Grecia, Turcia, Spania si Macedonia, Grupul GOPET oferă o gama completa de soluții logistice, inclusiv transport rutier, aerian, maritim si intermodal, precum si servicii de depozitare si distributie.
Cu filiale in Bulgaria, Romania, Polonia, Grecia, Turcia, Spania si Macedonia, Grupul GOPET oferă o gama completa de soluții logistice, inclusiv transport rutier, aerian, maritim si intermodal, precum si servicii de depozitare si distributie.
Joburi similare