Candidatul Ideal
Atenție la detalii și abilități bune de organizare.
O atitudine proactivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional.
Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă.
Abilități de comunicare bune.
Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului.
Experiență anterioară în logistică reprezintă un avantaj.
O atitudine proactivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional.
Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă.
Abilități de comunicare bune.
Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului.
Experiență anterioară în logistică reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Suntem o companie în creștere din domeniul e-commerce, cu o prezență de peste patru ani pe piață. Ne distingem prin tehnologia și automatizările care ne propulseaza în fața competiției. Căutăm să extindem echipa noastră cu un Operator Logistică care să crească odată cu noi și să se afirme în cadrul unei echipe tinere și energice. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu aer condiționat și cafea din partea casei. Produsele sunt usor de manevrat (200-300g - huse telefon si alte accesorii gsm), iar spatiul de depozitare este într-un apartament de 50 mp.
Responsabilități principale:
Gestionarea eficientă a proceselor logistice într-un spațiu compact, modern, amenajat la standarde de birou.
Pregătirea și ambalarea comenzilor pentru expediere.
Menținerea inventarului și organizarea spațiului de depozitare.
Contactarea clienților pentru diverse situații legate de comenzi.
Procesarea și gestionarea retururilor.
Pregătirea materialelor necesare desfășurării activității zilnice.
Beneficii:
Pachet salarial motivant, oferit mereu la timp, cu parte fix + bonusuri de performanta in functie de activitatea desfasurata.
Mediu de lucru modern și confortabil, dotat cu aer condiționat și cafea din partea casei.
Program full-time.
Depozit de mici dimensiuni (apartament 50mp), produse usoare
Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități.
Oportunități de învățare a unor noi abilități si in alte domenii precum: design si relatii cu clienții
Responsabilități principale:
Gestionarea eficientă a proceselor logistice într-un spațiu compact, modern, amenajat la standarde de birou.
Pregătirea și ambalarea comenzilor pentru expediere.
Menținerea inventarului și organizarea spațiului de depozitare.
Contactarea clienților pentru diverse situații legate de comenzi.
Procesarea și gestionarea retururilor.
Pregătirea materialelor necesare desfășurării activității zilnice.
Beneficii:
Pachet salarial motivant, oferit mereu la timp, cu parte fix + bonusuri de performanta in functie de activitatea desfasurata.
Mediu de lucru modern și confortabil, dotat cu aer condiționat și cafea din partea casei.
Program full-time.
Depozit de mici dimensiuni (apartament 50mp), produse usoare
Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități.
Oportunități de învățare a unor noi abilități si in alte domenii precum: design si relatii cu clienții
Descrierea companiei
Moboid.ro este un magazin online care se impune in piața accesoriilor pentru telefoane, tablete, laptopuri si alte device-uri prin servicii de calitate oferite clientiilor nostri atat înainte dar si dupa vanzare, si printr-un catalog vast de produse ce numără peste 30.000 de articole.
Punem accent pe a oferi clientului nou o experiență cât mai buna atunci cand ne aleg oferta sau au nevoie de ajutorul nostru atunci cand isi aleg produsul pentru device-ul lor.
Joburi similare
- 11 Dec. 2024
Casier - magazin online de carti
SC PRINTRE CARTI SRL
București, Ilfov, Dobroesti3000 - 4000 RON net / lună