Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

FUNCTIONAR ADMINISTRATIV

PHARMA TELNET -Distribuitor Dispozitive Medicale
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Postul este post exclusiv de birou, ESTE NECESARA PREZENTA FIZICA LA SEDIUL FIRMEI.
Locul de munca este situat in Complexul Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU nr. 55 Sector 5 BUCURESTI - Lot 1/2, Spatiul Comercial nr.2 Parter (statia autobuzului nr.185 fiind in fata complexului).
Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!

Candidatul Ideal
  • Acuratete si eficienta, capacitatea de a gestiona corespunzator si simultan sarcini de lucru cat si de a respecta termenele de predare
  • Cunostinte solide de contabilitate primara si gestiune (factura, aviz, comanda, registru de casa, NIR, stoc, bon fiscal, nota de transfer gestiune, jurnal banca/casa, lista inventar)
  • Cunostinte dе Microsoft Office (Word, Excel, Email) si de lucru cu echipamente IT

Descrierea jobului

  • Contextul muncii: Comunicare prin telefon / e-mail / fata în faţă.
  • Valorile si necesitatile atasate muncii: Oferirea de asistenţă, ︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁Realizare, Perseverenta, Vointa, Putere de convingere.
  • Interese ocupationale: Interese de afacere, Interese sociale, Interese de creatie, Interese legislative
  • Te vei ocupa in mod direct de clientii alocati, le vei oferi indrumare, consiliere si asistenta si vei rezolva situatiile specifice lucrului cu clientii directi(persoane fizice, persoane juridice si profesionisti din domeniul medical)
  • Vei introduce note de comanda, intocmi documente de transport si vei urmari statusul livrarilor in expeditie, operand inregistrarile in sistemul informatic specific (SIUI)
  • Vei asigura functiile administrative pentru serviciile operationale (prelucrare, evidenta si verificare activitati si documente pentru: operatiuni contabilitate interna de gestiune si asociate, ce includ: intocmirea facturilor si avizelor, registrul de casa zilnic, bonuri fiscale, incasari asociate cu card/numerar, intocmire NIR, operare inventar, etc), raportari E-Factura (facturi primite si emise, verificari si prelucrari date), intocmirea, verificarea si corelarea facturilor emise si cu softul specific national (SIUI) in sistemul de asigurari de sanatate.
  • Vei administra stocurile cat si comenzile aferente pentru marfa si materiale si vei asigura si raportarea de tip Ro-Transport, dupa caz.
  • Vei colabora cu colegii din alte posturi, asigurand o buna comunicare si un flux eficient de lucru
  • Descrierea companiei

    Pharma Telnet SRL desfasoara activitati de comercializare cu amanuntul, pentru dispozitive medicale, cu predilectie catre persoane fizice.
    Pharma Telnet SRL este furnizor acreditat de dispozitive medicale in sistemul national al asigurarilor de sanatate, avand contracte in derulare cu Casele de Asigurari de Sanatate din Romania.
    Pharma Telnet SRL este distribuitor unic al unor marci consacrate, produse in fabrici din Suedia si Germania.

    Publicat 1 Oct. 2024 Reactualizat 1 Oct. 2024 Expiră 31 Oct. 2024
    Joburi similare
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.