Front Desk Receptionist (Clinica Medicala)
Global HR Services
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Front Desk Receptionist (Clinica Medicala), Bucuresti
Descrierea jobului
Căutăm un Recepționer Front Desk, care să gestioneze recepția și să reprezinte compania, fiind primul punct de contact, pentru unul ︁︈︁︈︈︅︉︁︂︄dintre clienții noștri, o clinică de recuperare medicală.
Dacă ești o persoană responsabilă, optimistă, dinamică si orientată către client, trimite-ne CV-ul tău!
Ce căutăm:
- Experiență anterioară ca Recepționer, Reprezentant Front Office sau rol similar;
- atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare;
- Cunoștințe bune de limba engleză;
- Abilități de operare calculator (Outlook, MS Office);
- Atitudine pozitivă;
- Organizat, orientat spre detalii și cu atitudine proactivă;
- Abilități de multitasking și de gestionare a timpului;
- Abilități excelente de organizare.
Descrierea jobului
- Se ocupă de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea pacientilor pe toata durata vizitei lor in clinică;
- Se asigură că zona de recepție este ordonată și prezentabilă, cu toate materialele necesare;
- Efectuează programări conform solicitărilor (telefonice, online și în recepția clinicii);
- Gestionează confirmările zilnice ale pacienților programați și informarea medicilor în legătură cu ultimele modificări apărute;
- Se asigură de completarea tuturor formularelor necesare conform protocoalelor clinicii;
- Inregistrează datele clienților și efectuează diverse operațiuni în programul software al clinicii;
- Răspunde la telefon și e-mail, triază și redirecționează apelurile telefonice primite;
- Asigură o bună comunicare între echipa medicală și pacient;
- Oferă informații complete pacienților despre serviciile clinicii, programul medicilor și prețuri;
- Promovează pachetele și serviciile clinicii;
- Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate;
- Păstrarea confidențialității informațiilor pacienților.
- Îndeplinește diverse sarcini administrative, cum ar fi depunerea, fotocopierea, transcrierea documentelor solicitate;
- Asigură suport administrativ conform necesităților clinicii.
Oferim:
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Vei face parte dintr-o echipă profesionistă și dedicată;
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant și dinamic;
- Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de comunicare și de relaționare cu clienții.
Publicat
26 Nov. 2024
Reactualizat
26 Nov. 2024
Expiră
26 Dec. 2024
Joburi similare