Expert Operational & Projects E-Commerce
Mega Image
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
APTITUDINI SI COMPETENTE NECESARE:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara similara reprezinta un avantaj;
• Cunostinte MS Office ( in special Excel);
• Cunoastinte de limba engleza la nivel mediu;
• Abilitati de comunicare, negociere, diplomatie;
• Abilitatea de a intelege rapid procese complexe, de a gandi critic, de a obtine si de a procesa informatii;
• Digital mindset.
• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara similara reprezinta un avantaj;
• Cunostinte MS Office ( in special Excel);
• Cunoastinte de limba engleza la nivel mediu;
• Abilitati de comunicare, negociere, diplomatie;
• Abilitatea de a intelege rapid procese complexe, de a gandi critic, de a obtine si de a procesa informatii;
• Digital mindset.
Descrierea jobului
ACESTEA VOR FI RESPONSABILITATILE ROLULUI:
Analiza, imbunatatire si definire procese:
• Monitorizeaza rapoartele si analizele periodice specifice zonei de expertiza.
︁︀︂︃︃︈︃︀• Defineste noi rapoarte necesare si asigura crearea, testarea si implementarea acestora.
• Realizeaza analize necesare pentru imbunatatirea proceselor, fluxurilor de lucru, optimizarea costurilor si capacitatii de comenzi si productivitatea operationala.
• Extrage si raporteaza NPS-ul si principalii KPI Analytics pentru platformele online.
• Elaboreaza si implementeaza politicile si procedurile specifice activitatii desfasurate.
Monitorizare plata & profil procesator de plati online:
• Monitorizeaza situatiile de plata (ramburs & online) si parametrii de risc si frauda configurati in platforma procesatorului de plati online.
• Monitorizeaza constant tranzactiile efectuate in platformele online si instiinteaza managerul direct de incidentele observate.
Configurare, testare si dezvoltare solutii eCommerce:
• Testeaza si configureaza platformele online si actioneaza prompt in remedierea oricarui incident semnalat.
Project management:
• Coordoneaza si participa la implementarea proiectelor companiei desfasurate de catre departamentul ECommerce.
• Asigura atingerea obiectivelor proiectului si implementeaza schimbarile necesare
• Planifica activitatile din cadrul proiectului si comunica cu toti cei implicati.
• Realizeaza documentatia fiecarui proiect si gestioneaza procesele din cadrul proiectului.
• Comunica cu membrii echipei si cu partenerii de lucru implicati in proiect.
• Realizeaza si trimite rapoarte si analize ale proiectelor dupa implementarea acestora.
• Implementeaza eventualele schimbari aduse proiectului si defineste bugetul diferitelor initiative.
Gestionare parteneri eCommerce:
• Stabileste si dezvolta relatii de colaborare cu partenerii de lucru din cadrul companiei si cu colegii din alte departamente si firme specializate.
• Gestioneaza relatia cu partenerii externi.
Beneficiile tale:
Analiza, imbunatatire si definire procese:
• Monitorizeaza rapoartele si analizele periodice specifice zonei de expertiza.
︁︀︂︃︃︈︃︀• Defineste noi rapoarte necesare si asigura crearea, testarea si implementarea acestora.
• Realizeaza analize necesare pentru imbunatatirea proceselor, fluxurilor de lucru, optimizarea costurilor si capacitatii de comenzi si productivitatea operationala.
• Extrage si raporteaza NPS-ul si principalii KPI Analytics pentru platformele online.
• Elaboreaza si implementeaza politicile si procedurile specifice activitatii desfasurate.
Monitorizare plata & profil procesator de plati online:
• Monitorizeaza situatiile de plata (ramburs & online) si parametrii de risc si frauda configurati in platforma procesatorului de plati online.
• Monitorizeaza constant tranzactiile efectuate in platformele online si instiinteaza managerul direct de incidentele observate.
Configurare, testare si dezvoltare solutii eCommerce:
• Testeaza si configureaza platformele online si actioneaza prompt in remedierea oricarui incident semnalat.
Project management:
• Coordoneaza si participa la implementarea proiectelor companiei desfasurate de catre departamentul ECommerce.
• Asigura atingerea obiectivelor proiectului si implementeaza schimbarile necesare
• Planifica activitatile din cadrul proiectului si comunica cu toti cei implicati.
• Realizeaza documentatia fiecarui proiect si gestioneaza procesele din cadrul proiectului.
• Comunica cu membrii echipei si cu partenerii de lucru implicati in proiect.
• Realizeaza si trimite rapoarte si analize ale proiectelor dupa implementarea acestora.
• Implementeaza eventualele schimbari aduse proiectului si defineste bugetul diferitelor initiative.
Gestionare parteneri eCommerce:
• Stabileste si dezvolta relatii de colaborare cu partenerii de lucru din cadrul companiei si cu colegii din alte departamente si firme specializate.
• Gestioneaza relatia cu partenerii externi.
Beneficiile tale:
- Mod de lucru hibrid si program flexibil;
- Pachet variat de compensatii si beneficii;
- Bonus anual prin care iti rasplatim performanta si devotamentul;
- Card de reduceri dedicat achizitionarii produselor Marca Proprie Mega Image;
- Suport financiar pentru evenimente speciale din viata ta;
- Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
- Posibilitatea de crestere in cariera si mobilitate interna.
Descrierea companiei
În Mega Image, susținem diversitatea, indiferent de gen, generație, nivel de studii, status social, etnie și naționalități, dizabilități, orientări religioase si sexuale, și ne luăm angajamentul că împreună construim un mediu de lucru incluziv pentru ca fiecare coleg să aibă un loc în #ComunitateaMega.
#MegaPentruToți
Publicat
11 Sept. 2024
Reactualizat
9 Oct. 2024
Expiră
11 Oct. 2024