Candidatul Ideal
-absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
-sa probeze o vechime de cel putin 2 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile (constituie avantaj experienta intr-o companie cu profil de productie);
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
-sa posede cunostinte in domeniul contabilitatii de gestiune
-cunostinte bune de contabilitate financiara - pana la bilant inclusiv;
-familiaritate cu programele Word si Excel;
-cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP constituie avantaj;
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
-sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
-gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
-capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; -corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
-obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare).
-sa probeze o vechime de cel putin 2 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile (constituie avantaj experienta intr-o companie cu profil de productie);
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
-sa posede cunostinte in domeniul contabilitatii de gestiune
-cunostinte bune de contabilitate financiara - pana la bilant inclusiv;
-familiaritate cu programele Word si Excel;
-cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP constituie avantaj;
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
-sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
-gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
-capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; -corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
-obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare).
Descrierea jobului
-consemnarea corecta si la timp, a documentelor financiar-contabile (facturi primite, facturi emise, registru de casa, extrase de cont)
-evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise – urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante
-intocmirea corecta a registrului jurnal de vanzari respectiv cumparari
-participa si supervizeaza activitatea de inventariere a patrimoniului societatii
-participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil
-raspunde de evidenta formularelor cu regim special
-colaboreaza cu celelalte departamente
-supravegheaza indeplinirea circuitului documentelor necesare pentru evidenta corecta a contabilitatii financiare si de gestiune
-raspunde de indeplinirea oricaror sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare pe linie economica si financiar contabila, precum si de regulamentul de ordine interioara al societatatii.
BENEFICII:
- job stabil in cadrul unui mediu de lucru placut, alaturi de un colectiv tanar si motivat;
- pachet salarial motivant (salariu + tichete de masa);
- posibilitati de dezvoltare personala, profesionala si de promovare in ierarhia companiei;
- facilitati privind transportul
- participare traininguri, cursuri de pregatire profesionala si actualizare cunostiinte cu modificarile legislative in vigoare
-evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise – urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante
-intocmirea corecta a registrului jurnal de vanzari respectiv cumparari
-participa si supervizeaza activitatea de inventariere a patrimoniului societatii
-participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil
-raspunde de evidenta formularelor cu regim special
-colaboreaza cu celelalte departamente
-supravegheaza indeplinirea circuitului documentelor necesare pentru evidenta corecta a contabilitatii financiare si de gestiune
-raspunde de indeplinirea oricaror sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare pe linie economica si financiar contabila, precum si de regulamentul de ordine interioara al societatatii.
BENEFICII:
- job stabil in cadrul unui mediu de lucru placut, alaturi de un colectiv tanar si motivat;
- pachet salarial motivant (salariu + tichete de masa);
- posibilitati de dezvoltare personala, profesionala si de promovare in ierarhia companiei;
- facilitati privind transportul
- participare traininguri, cursuri de pregatire profesionala si actualizare cunostiinte cu modificarile legislative in vigoare
Descrierea companiei
INVICTUS, marca inregistrata a companiei ADINA SRL are o experienta de 28 de ani in domeniul productiei de uniforme militare.
Compania noastra este in prezent unul dintre principalii furnizori de echipament militar pentru organismele guvernamentale din Romania: Armata, Jandarmerie, Pompieri.