Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii superioare finalizate în domeniul economic respectiv în domeniul resurselor umane sau psihologie;
- Experiență profesională de minim 3 ani, constituie avantaj experiența pe o poziție similară;
- Cunoștințe solide de Microsoft Office – in special Excel (nivel avansat);
- Cunoașterea standardelor contabile si reglementărilor fiscale respectiv a legislației muncii;
- Certificat de Inspector de Resurse Umane (pentru specialist resurse umane);
- Persoană organizată, atentă la detalii, cu atitudine pro-activă, cu excelente abilități de analiză și sinteză;
- Abilități de comunicare, buna gestionare a timpului de lucru, capacitate de rezolvare promptă a problemelor, implicare, dedicare, capacitatea de a respecta termenele stabilite;
Descrierea jobului
Responsabilități (economist):
- face parte si își desfășoară activitatea în cadrul Departamentului Financiar;
- întocmește și gestionează situații în Excel;
- ține legătura permanentă cu banca/băncile unde societatea are conturi bancare în lei sau valută pentru depunerea documentelor de încasări și plăți, preluarea zilnică a extraselor de cont în softul informatic și predarea lor departamentului contabilitate;
- întocmește informări zilnice cu privire la situația încasărilor de la clienți și a plăților către furnizori;
- întocmește diverse rapoarte solicitate de conducerea societății; actualizează, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse situații/rapoarte privind activitatea societății.
- verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă;
- întocmește ordinele de plata;
- urmărește și verifică corectitudinea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, salarii;
- arhivează documentele financiar-contabile;
- oferă suport și colaborează cu angajații din departamentele Contabilitate și Resurse Umane.
- asigură respectarea politicilor interne ale societății și aplicarea legislației muncii;
- menține și actualizează baza de date cu angajații societății;
- asigură întocmirea contractelor individuale de munca, precum și arhivarea acestora;
- gestionează documentele de evidență a contractelor de munca;
- asigura completarea si transmiterea formalităților necesare către banca pentru întocmirea cardurilor de salarii;
- ține evidența concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii;
- calculează drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislației in vigoare;
- crează și publică anunțurile de angajare, monitorizează aplicațiilor primite și sorteaza CV-urile în funcție de criteriile stabilite;
- colaborează cu managerii din toate departamentele companiei pentru a înțelege și a rezolva diferite aspecte legate de recrutare, integrare, dezvoltare profesională și managementul angajaților.
- Pachet salarial începând cu 5.000 Net/lună;
- Tichete de masă de aproximativ 800 lei net pe lună;
- Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre.
Descrierea companiei
S.C. Progress Consulting S.A (Cimitirul Municipal Constanta) angajează Economist pentru departamentul financiar si Specialist Resurse Umane. Locația posturilor de muncă este în Mun. Constanța, Str. Baba Novac nr. 194.