Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Economist in Managementul Riscului

CARPATHIA PENSII
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • studii superioare: licentiat sau in curs de absolvire;
  • experienta in domeniul administrarii riscurilor, investitiilor, audit, financiar, administrare fonduri de pensii private constituie un avantaj
  • bune cunostinte operare PC (in special excel si word);
  • limba engleza la nivel mediu/avansat.
  • analiza si sinteza;
  • respectare termene;
  • responsabilitate;
  • implementare;
  • organizare.
  • acuratețe.
  • munca în echipă.
  • feedback.
  • responsabilitate.

Descrierea jobului

  • identificarea, analizarea, evaluarea, diminuarea, monitorizarea şi raportarea riscurilor la care sunt expuse fondurile de pensii private administrate şi Administratorul, ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈cu luarea în considerare atât a factorilor interni, cât şi a factorilor externi;
  • identificarea riscurile controlabile asumate de Societate și monitorizarea măsurilor luate pentru diminuarea lor;
  • identificarea riscurile necontrolabile, acceptate la nivelul Societății și monitorizarea masurilor luate pentru reducerea efectelor acestora;
  • evaluarea riscurilor atât în condiţii normale, cât şi în condiţiile unor scenarii alternative, inclusiv pentru condiţii de criză;
  • efectuarea de analize cantitative şi/sau calitative, utilizând teste de stres, după caz, pe care le prezintă in rapoarte;
  • fundamentează propunerile de revizuire și îmbunătăţire a politicii de administrare a riscurilor și a limitelor de expunere stabilite, ținând cont de vulnerabilitatea semnificativă indicată de testele efectuate;
  • emite rapoarte specifice ce includ propuneri privind măsurile de luat pentru a minimiza apariția acelor tipuri de evenimente în viitor, în vederea prevenirii prejudiciilor aduse Societății şi intereselor acesteia;
  • monitorizează modul în care se asigură separarea operaţiunilor și activelor Societății, de cele ale fondurilor de pensii administrate de aceasta;

Descrierea companiei

Aegon Pensii face parte din grupul internațional Aegon. La nivel mondial, Aegon este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii financiare precum: asigurări de viață, planuri de pensii și soluții de investiții, având în total peste 30 de milioane de clienți în cele peste 20 de țări din Europa, Asia și America în care este prezent.

Grupul Aegon are o experiență de peste 175 de ani în soluții financiare, din care peste 100 de ani în administrarea planurilor de pensie privată. Acest lucru ne ajută ca, zi de zi, să putem să îți înțelegem nevoia de a te bucura de siguranță financiara în viitor și să îți oferim sfaturile financiare de care ai nevoie.

Istoric Aegon Pensii

Ne-am început activitatea pe piața din România în anul 2007, ca și administrator al Fondului de Pensii Administrat Privat VITAL (Pilonul II). Mai întâi am înființat compania de pensii private BT AEGON Fond de Pensii S.A., în parteneriat cu Grupul Banca Transilvania. Treptat, pentru a putea oferi servicii cât mai complete și pentru a ne consolida poziția pe piața din România, am decis achiziționarea, în anul 2009, a pachetului de 50% din acțiuni, reprezentând participația Băncii Transilvania în compania de administrare a fondului de pensii. Astfel, compania de pensii este deținută, astăzi, integral de grupul Aegon.

Pentru consolidarea afacerii în România, în anul 2014 am început procesul de fuziune cu fondurile de pensii administrate de Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A., în Romania. Astfel, în octombrie 2014, am preluat în administrare participanții Fondului de Pensii Administrat Privat Eureko, Fondul VITAL devenind al 4-lea fond ca mărime din piață.

În anul 2015, am înființat Fondul de Pensii Facultative Aegon Esențial (Pilonul III), iar în decembrie 2015, am preluat în administrare și participanții Fondului de Pensii Facultative Eureko Confort.

Ce oferim?

Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri. Ne distrăm împreună în teambuilding-uri. Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor. Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.

Contactează-ne!

Prin această aplicație, vă informam că datele de contact, precum și CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intenție ori alte documente sau informații pe care ni le furnizață în scopul aplicării și al selecției pentru postul vizat, sunt sau pot să fie stocate într-o bază de date, deținută de către compania Aegon și utilizată în scopul recrutării și angajării pentru poziția mai sus mentionată.

De asemenea, vă informam că datele de contact, precum și CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intenție ori alte documente sau informații furnizate prin aplicatia la acest post vacant, sunt sau pot să fie stocate într-o bază de date, deținută de către compania Aegon și utilizată în scopul contactării dumneavoastră pentru posturi viitoare de potential interes pentru dumneavoastră.

În situația în care doriți să fiți informat și să accesați datele dvs. sau dacă nu doriți ca datele dvs. să fie păstrate în baza noastră de date, în scopul contactării ulterioare, pentru alte poziții similare și de potențial interes pentru dvs., vă rugăm să ne transmiteți solicitarea dvs. la recrutare@aegon.ro.

Publicat 20 Sept. 2024 Reactualizat 20 Sept. 2024 Expiră 20 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.