Economist / Contabil (experiență medie) - IAȘI
SC PREMIAN SERVICES CONSULT SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ai 2 sau mai mulți ani experiență pe o poziție similară?
Consideri că ai abilități bune de comunicare?
Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?
Ești o persoană organizată?
Ai experiență în introducerea facturilor, a registrului de casă, a NIR-urilor și a extraselor de cont?
Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.
BENEFICII
Salariu de bază motivant;
Bonuri de masă;
Abonament medical;
Posibilitatea de dezvoltarea profesională și acumulare de cunoștințe noi în domeniul financiar, fiscal, resurse umane și juridic;
Contract perioadă nedeterminată.
Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai:
Consideri că ai abilități bune de comunicare?
Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?
Ești o persoană organizată?
Ai experiență în introducerea facturilor, a registrului de casă, a NIR-urilor și a extraselor de cont?
Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.
BENEFICII
Salariu de bază motivant;
Bonuri de masă;
Abonament medical;
Posibilitatea de dezvoltarea profesională și acumulare de cunoștințe noi în domeniul financiar, fiscal, resurse umane și juridic;
Contract perioadă nedeterminată.
Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai:
- Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară;
- Abilități de comunicare verbală și scrisă, cu celelalte departamente;
- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune și respectarea termenelor;
- Atenție la detalii și abilități de organizare a spațiului și timpului de lucru;
- Experiență în introducerea facturilor, a registrului de casă, NIR-urilor și a extraselor de cont;
- Cunostințe de lucrat în programul contabilitate NEXUS – de preferat, se consider un avantaj.
Descrierea jobului
- Înregistrezi registrul de casă cu aplicarea legislației financiar-contabile (ex.cunoașterea plafoanelor de casă);
- Operezi mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcari de ︁︀︂︃︃︈︃︀gestiune);
- Reconciliezi fișe de cont furnizori și clienți;
- Întocmești diferite rapoarte financiar-contabile;
- Operezi și înregistrezi documentele aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
- Verifici soldurile clienților, furnizorilor, avansuri și stocuri de marfă;
- Îndosariezi și arhivezi documentele justificative primite în cadrul departamentului financiar-contabil, în conformitate cu legislația în vigoare și cu procedurile interne;
- Completezi la zi documentele contabile prevăzute de legea contabilității (registrul jurnal, registrul inventar, jurnalul de vânzări, jurnalul de cumpărări etc.);
- Evidența registrelor de casă și bancă;
- Operezi și înregistrezi documentele financiar – contabile în vederea întocmirii situațiilor finale;
- Participi la activitățile specifice închiderii de lună/an.
Descrierea companiei
Clientul nostru este o companie națională cu un mediu de lucru plăcut, o competență tehnică înaltă și care oferă în pachetul standard de angajare pentru această poziție:
- Salariu de bază motivant;
- Bonusuri de masă;
- Abonament medica;
- Posibilitatea de dezvoltarea profesională și acumulare de cunoștințe noi în domeniul financiar, fiscal, de resurse umane și juridic;
- Contract perioadă nedeterminată.
Publicat
28 Aug. 2024
Reactualizat
16 Sept. 2024
Expiră
27 Sept. 2024
Joburi similare