Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Economist / Contabil (experiență medie) - IAȘI

SC PREMIAN SERVICES CONSULT SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ai 2 sau mai mulți ani experiență pe o poziție similară?
Consideri că ai abilități bune de comunicare?
Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?
Ești o persoană organizată?
Ai experiență în introducerea facturilor, a registrului de casă, a NIR-urilor și a extraselor de cont?

Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.

BENEFICII
Salariu de bază motivant;
Bonuri de masă;
Abonament medical;
Posibilitatea de dezvoltarea profesională și acumulare de cunoștințe noi în domeniul financiar, fiscal, resurse umane și juridic;
Contract perioadă nedeterminată.

Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai:
  • Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară;
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă, cu celelalte departamente;
  • Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune și respectarea termenelor;
  • Atenție la detalii și abilități de organizare a spațiului și timpului de lucru;
  • Experiență în introducerea facturilor, a registrului de casă, NIR-urilor și a extraselor de cont;
  • Cunostințe de lucrat în programul contabilitate NEXUS de preferat, se consider un avantaj.

Descrierea jobului

  • Înregistrezi registrul de casă cu aplicarea legislației financiar-contabile (ex.cunoașterea plafoanelor de casă);
  • Operezi mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcari de ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀gestiune);
  • Reconciliezi fișe de cont furnizori și clienți;
  • Întocmești diferite rapoarte financiar-contabile;
  • Operezi și înregistrezi documentele aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
  • Verifici soldurile clienților, furnizorilor, avansuri și stocuri de marfă;
  • Îndosariezi și arhivezi documentele justificative primite în cadrul departamentului financiar-contabil, în conformitate cu legislația în vigoare și cu procedurile interne;
  • Completezi la zi documentele contabile prevăzute de legea contabilității (registrul jurnal, registrul inventar, jurnalul de vânzări, jurnalul de cumpărări etc.);
  • Evidența registrelor de casă și bancă;
  • Operezi și înregistrezi documentele financiar – contabile în vederea întocmirii situațiilor finale;
  • Participi la activitățile specifice închiderii de lună/an.

Descrierea companiei

Clientul nostru este o companie națională cu un mediu de lucru plăcut, o competență tehnică înaltă și care oferă în pachetul standard de angajare pentru această poziție:
  • Salariu de bază motivant;
  • Bonusuri de masă;
  • Abonament medica;
  • Posibilitatea de dezvoltarea profesională și acumulare de cunoștințe noi în domeniul financiar, fiscal, de resurse umane și juridic;
  • Contract perioadă nedeterminată.
Publicat 28 Aug. 2024 Reactualizat 16 Sept. 2024 Expiră 27 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.