Candidatul Ideal
Skills and Experience
- Any IT support experience is advantageous, but a minimum of 6 months experience within an IT support team is required
- Proficiency in English language
- Other Languages (Spanish, French, Italian, Russian, German) also a bonus
- Good insight / understanding of Stefanini core business
- Proven ability to remain flexible within a changing environment
- Able to multi-task and constantly prioritize workload within a fluid-environment
- Results orientated: focuses on the delivery of targets, quality and deadlines;
- Highly customer focused;
- Strong analytical abilities, reporting, planning and organizing skills, problem solver, methodical, customer awareness, flexibility;
- Proactive Problem solving: (compares and relates data from different sources and identify key issues and trends with a view to resolve customer problems; questions in a persevering manner to discover underlying issues until the failure or problem is clear; is direct and assertive).
Descrierea jobului
- Monitors relevant ITSM tool queue(s) for new Dispatch support Incidents and Requests, and arranges Dispatch via the On-Demand workforce as needed
- Initiates follow up with On-Demand workforce to ensure Technicians are present onsite within agreed SLAs, with correct information and tools to carry out needed tasks
- Interfaces with the Service Desk as necessary regarding Incidents and requests
- Evaluates ticket classification accuracy and feeds back quality issues into the Service Desk
- Interfaces with appropriate client internal support teams regarding Incidents and Requests
- Pro-actively investigates troubleshooting help for On-Demand workforce, leveraging the client Knowledge Management tool and other sources as required
- Guiding the On-Demand workforce (when they are working in a ‘Smart-Hands' capacity) through manual tasks in client locations, led by pre-defined instructions
- Other tasks required by the Service Delivery Manager / Team Leaders / Line Manager
- Actively assist in keeping the Dispatch backlog and aging / stale tickets under control
- Participates as a team member to achieve established objectives, by:
- If resolution is not possible, they advise of any possible workarounds available to the end user to enable them to continue working whilst the ticket is being escalated to the appropriate resolver-group
- Liaising with multiple teams, both internal and external, client or subcontractor
Descrierea companiei
Stefanini este o companie braziliană cu peste 30 de ani de experiență în furnizarea de servicii IT la nivel global, de la externalizarea infrastructurii IT până la dezvoltarea de aplicații software. Compania este prezentă direct în 41 de țări, prin cele 77 de birouri din întreaga lume, și are un portofoliu de peste 500 de clienți activi. Clienții Stefanini provin din sectoare precum servicii financiare, producție, telecomunicații, industria chimică, servicii, tehnologie, sectorul public și beneficiază de un set complet de servicii mature și profesionale, care acoperă întregul ciclu de viață al unei aplicații.
Cu cele peste trei decenii de expertiza IT, prin inovarea in tehnologie, strategii digitale si modele de livrare, suntem un ghiseu unic pentru definirea si livrarea atat a utilizatorilor finali, cat si a valorii afacerii Stefanini. Ne ajutam clientii sa isi transforme visul de transformare digitala intr-o realitate de succes.
Cu Stefanini suntem pe piața românească de pese 16 ani și de atunci am adunat o echipă de peste 1 500 de colegi în birourile noastre din București si Sibiu.
Abordarea Stefanini, “suficient de mare, dar suficient de mică” ne face să fim deschiși, flexibili, receptivi și agili, iar acestea sunt trăsăturile pe care le căutăm și la oamenii noștri. Credem că angajații fericiți sunt egali cu clienții fericiți, așa că punem zâmbetul la baza culturii noastre, a provocărilor noastre de zi cu zi și a interacțiunilor noastre cu colegii și cu clienții. Hobby-urile și pasiunile noastre ne condimentează mediul de lucru și ne mențin pozitivi și productivi.
Stefanini are oportunități de carieră la nivel local și în întreaga lume pentru profesioniști interesați de un loc de muncă vibrant, pasionat, orientat spre echipă. Dacă sunteți o persoană orientată către client și cu o atitudine „faceți-o”, veniți la o cafea și o discuție despre viitoarea dvs. carieră cu noi! Avem terasa perfectă pentru asta.
Aflați mai multe despre noi pe pagina Stefanini și alăturați-vă nouă pe Facebook.