Director achizitii in Targu Mures
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
- Disponibilitate relocare in Targu Mures;
- Studii superioare finalizate;
- Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute ︎la nivel international;
- Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza);
- Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
- Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie;
- Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
- Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
- Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate;
- Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
- Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
- Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
- Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
- Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
- Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
- Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă avantaj;
- Disponibilitate program prelungit;
- Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
Beneficii:
- Organizarea si desfasurarea activitati de achizitii la nivel de companie;
- Elaborarea politicilor, procedurilor si instrumentelor de lucru ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀necesare gestionarii activitatii de achizitii;
- Întocmirea planului lunar de achiziţii pe grupe de produse.
- Adaptarea planului de achiziţii în funcţie de evoluţia cererii şi a stocurilor.
- Achiziţia materiilor prime şi a materialelor;
- Gestiunea bazelor de date cu furnizori;
- Benchmarking concurenta;
- Negocierea anuala a contractelor;
- Interacțiunea și colaborarea cu departamentele companiei pentru a facilita comunicarea și a coordona proiecte și inițiative importante;
- Incadrarea in bugetele stabilite.
Beneficii:
- Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
- Salariu NET cuprins intre 2000-3000 euro/luna, bonusuri in funcție de targetele si obiectivele atinse;
- Asigurare cazare si plata chiriei lunare pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie, in caz de relocare;
Publicat
16 Sept. 2024
Reactualizat
7 Oct. 2024
Expiră
16 Oct. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.