-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Customer Support Specialist

SC PRESTIGE MOB SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Te consideri o persoană calmă, atentă la detalii și mereu pregătită să oferi o soluție?😊

Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să îi ajuți să își rezolve problemele într-un mod profesionist, atunci această poziție este pentru tine!
Ne dorim un/o coleg/ă dedicat/ă cu abilități excelente de comunicare și orientat/ă către soluții rapide și eficiente.
Dacă și tu îți dorești să lucrezi într-un mediu prietenos, dar cu standarde înalte de profesionalism, vrem să te cunoaștem!

Descrierea jobului

În acest rol, vei face parte dintr-o echipă dedicată, în care fiecare solicitare a clientului este o responsabilitate comună. Împreună ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂cu colegii tăi, vei prelua cererile clienților, le vei înregistra în sistem și veți colabora pentru a vă asigura că acestea sunt urmărite și soluționate eficient. De asemenea, vei comunica constant cu clienții, oferindu-le actualizări și suport, astfel încât să simtă că sunt întotdeauna în mâini bune, atât datorită ție, cât și echipei din care faci parte. 👥🤝

Abilități necesare:

- Comunicare clară și eficientă, atât verbal, cât și scris;

- Capacitate de a prioritiza sarcinile și de a respecta termenele limită;

- Răbdare și atenție la detalii în interacțiunea cu clienții;

- Capacitate de rezolvare a problemelor și orientare către soluții;

- Rezistență la stres și capacitatea de a gestiona situații tensionate;

- Aptitudini tehnice de bază pentru a lucra cu platforme de suport, CRM-uri și familiaritate cu sistemele informatice (Cunoașterea pachetului de operare Office - Excel / Word)

- Atitudine pozitivă și profesională în toate interacțiunile.

Experiența anterioară în customer support sau într-o poziție de call center, helpdesk sau alte roluri similare în care există interacțiune directă cu clienți, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.
Ne dorim o persoană dedicată, cu dorință de a învăța și de a se dezvolta continuu. 😊

Beneficii oferite:

- Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și performanța;

- Bonusuri de performanță bazate pe atingerea obiectivelor;

- Oportunități de dezvoltare profesională;

- Un mediu de lucru prietenos, într-o echipă suportivă 🤝.

Descrierea companiei

Prestige Home este unul dintre principalii producători de mobilier și platforme de e-commerce din Europa de Est. Suntem specializați în fabricarea mobilierului tapițat și a saltelelor, toate produse local, aici în România.

Cu o gamă variată de piese de mobilier și accesorii, ne propunem să facem amenajarea locuinței accesibilă și confortabilă pentru toată lumea.

Ne dedicăm să transformăm casa fiecăruia într-un loc deosebit, cu produse care îmbină stilul și funcționalitatea.
https://www.prestigehome.ro/

Publicat 12 Sept. 2024 Reactualizat 10 Oct. 2024 Expiră 12 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.