Candidatul Ideal
Ce ne dorim de la tine:
Sa cunosti la nivel AVANSAT limba #Engleza;
Sa ai cunostinte de utilizare a calculatorului;
Sa ai disponibilitate pentru program de lucru in ture de la sediul nostru din Bucuresti/ Piatra Neamt, dar si remote daca locuiesti in alt oras;
Sa iti faca placere sa vorbesti la telefon, sa fii dornic sa oferi informatii clientilor;
Sa ai abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de client;
Nu este necesara experienta in #callcenter.
Indiferent dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!
Descrierea jobului
Vei prelua apelurile clientilor si vei conduce discutia cu acestia in scopul identificarii si a solutionarii cererilor/ reclamatiilor;
Vei oferi consultanta sau informatii avizate clientilor;
Ce iti oferim:
Contract de munca pe durata nedeterminata, cu salariu fix;
Bonuri de masa, bonusuri in functie dе performanta si cresteri salariale anuale;
21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului;
Training platit pentru cunoasterea structurilor si proceselor noastre;
Asigurare privata de sanatate;
Un proces rapid de recrutare;
Descrierea companiei
Global Remote Services, GRS, este primul contact center independent din Romania, si a reusit pe parcursul celor 20 ani de activitate sa se situeze in topul furnizorilor de servicii externalizate.
Fondata in Ianuarie 2004, in Bucuresti, GRS ofera o gama larga de servicii de contact center tip multilingvistic si pluri-canal precum si servicii de tip back-office catre organizatii din Europa.
Global Remote Services are 2 birouri in Romania, din care 1 in Bucuresti, unul in Piatra Neamt.
In prezent compania are peste 600 de angajati si continue sa se dezvolte.
Hai in echipa noastra!
Vorbesti o alta limba Europeana, alta decat Engleza, la un nivel foarte bun? Atunci hai sa vorbim!