COORDONATOR SERVICII MENTENANȚĂ AUTOMATE BANCARE
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Dacă ești pasionat de tehnologie și ești gata să contribui la succesul rețelei noastre de ATM-uri, te invităm să aplici!
Candidatul ideal are:
- studii superioare finalizate, de preferință în domeniul Economic sau Tehnic;
- minim 3 ani de experiență în servicii de Management Echipamente Automate cu Numerar;
- cunoștințe tehnice privind sistemele de autorizare a tranzacțiilor cu card;
- cunoștințe despre aplicațiile informatice specifice domeniului de activitate;
- gândire analitică și conceptuală și capacitate de evaluare și sinteză a informațiilor;
- capacitate de comunicare, inițiativă, autocontrol și obiectivitate;
- capacitate de lucru în echipă;
- un bun management al timpului;
Descrierea jobului
- administrează portofoliul de automate bancare alocate;
- coordonează și administrează procesul de instalare a automatelor bancare, în colaborare ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄cu unitățile teritoriale și furnizorii de servicii;
- coordonează procesul de alimentare cu numerar a echipamentelor automate;
- verifică realizarea operațiunilor de alimentare cu numerar sau de golire a echipamentelor automate și ia măsurile necesare pentru finalizarea rapidă a operațiunilor eșuate;
- generează și analizează rapoarte zilnice, lunare și la cerere privind funcționarea rețelei de automate bancare și disponibilitatea necesarului de numerar și încadrarea în termenul agreeat;
- monitorizează eficiența proceselor de instalare a automatelor bancare și analizează cauzele care au determinat întârzieri;
- initiază propuneri de îmbunătățire a fluxurilor de numerar și analizeaza cauzele care au determinat deficiențe în activitățile de alimentare cu numerar a echipamentelor automate;
- gestionează relația cu furnizorii pentru instalarea, mutarea sau dezinstalarea echipamentelor, monitorizează livrarile și verifică facturile emise de furnizori;
- coopereaza cu organizatiile internationale de carduri Visa/MasterCard pentru implementarea proiectelor privind automatele bancare;
- asigură suportul tehnic necesar în cadrul proiectelor de dezvoltare a noilor produse și servicii sau a implementării noilor versiuni de aplicații, privind rețeaua de echipamente;
- asigură reglementarea și actualizarea fluxurilor și procedurilor de lucru privind procesele de monitorizare și suport tehnic pentru rețeaua de echipamente automate cu numerar și privind serviciile de alimentare cu numerar a echipamentelor automate;
Dacă te vei alătura echipei noastre, îți oferim:
- salariul tarifar ce va fi completat de bonusul anual de performanță obținut în urma evaluării performanței, dar și de alte beneficii.
BENEFICII:
- tichete de masă în valoare de 30 lei/zi, a căror valoare se poate modifica anual
- cadouri de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 iunie
- asigurare medicală, pensie facultativă, indemnizatie creșă, indemnizație pensionare
- program de lucru hibrid
- zi liberă plătită cu ocazia zilei de naștere
- concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - de la 21 zile lucrătoare până la 27 zile lucrătoare anual
- oportunități de dezvoltare și promovare
- locație accesibilă, într-un complex de birouri nou construit, cu acces facil la metrou și transport de suprafață
- mediu de lucru plăcut și bine organizat, cu toate instrumentele necesare pentru a face performanță
Descrierea companiei
Fondată în 2009, CIT One este o companie specializată în gestionarea numerarului și a valorilor în România.
Ne dedicăm să oferim servicii de înaltă calitate pentru procesarea și stocarea valorilor, asistență tehnică pentru ATM-uri, transport de valori și soluții pentru depunerea numerarului.
CIT One colaborează cu jucători importanți din diverse industrii, inclusiv bănci, farmacii și magazine de proximitate, oferindu-le soluții personalizate și sigure pentru toate nevoile lor de gestionare a numerarului.