Candidatul Ideal
- studii superioare in comunicare, relatii publice, administrare sau domenii conexe
- experienta: 1-3 ani în customer support, administrare cladiri, relatii cu clientii sau dispecerat
- familiaritate cu platformele de tichete sau solutii dedicate pentru managementul cladirilor
- utilizarea CRM-urilor – pentru a tine evidenta interactiunilor cu rezidentii si istoricul solicitarilor
- basic troubleshooting – intelegerea problemelor raportate si escaladarea lor corecta catre echipele tehnice/ administrative
- capacitatea de a prioritiza tichetele in functie de urgenta si impact
- cooperare cu echipele tehnice și administrative – pentru a rezolva problemele rezidentilor cat mai eficient
- diplomatie – in interactiunile cu rezidentii si echipele tehnice/administrative
- capacitate de gestionarea a conflictelor in vederea aplanarii situatiilor tensionate si mentinerii unei relatii pozitive cu rezidentii
- capacitatea de a explica rezidentilor procesele de intretinere si reparatii
- rabdare si abilitatea de a oferi solutii adaptate fiecarei situatii
- notiuni generale despre regulile condominiilor si obligatiile administrative
- intelegerea procedurilor de mentenanta si interventii tehnice
- abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa, inclusiv redactarea de mesaje clare si concise
- capacitatea de a primi si oferi feedback constructiv, dand dovada de empatie si ascultare activa
- cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat
Descrierea jobului
Este principalul punct de contact intre rezidenti si dezvoltator/ echipa de administrare a ansamblurilor rezidentiale. Acesta gestioneaza comunicarea cu rezidentii, preia și distribuie tichetele de mentenanta si asigura o rezolvare eficienta a acestora. Rolul necesita abilitati de relationare, organizare și comunicare eficienta cu toate echipele implicate.
- redacteaza si transmite comunicari catre comunitatea de proprietari si rezidenti
- preia tichetele deschise de rezidenti si le directioneaza catre echipele potrivite
- monitorizeaza progresul tichetelelor si actualizeaza rezidentii cu statusul acestora
- urmarește respectarea SLA-urilor (timpilor de raspuns si rezolvare)
- escaladeaza problemele critice catre management si/sau echipele relevante
- asigura comunicarea eficienta intre rezidenti si echipele de intretinere/administrare
- se asigura ca problemele raportate sunt rezolvate conform standardelor de calitate
- creeaza rapoarte saptamanale/ lunare despre numar de tichete, timpi de rezolvare, probleme recurente
- propune solutii pentru optimizarea procesului de gestionare a solicitarilor
- colaboreaza cu alte departamente pentru a asigura o coordonare eficienta a activitatilor
Descrierea companiei
Suntem un dezvoltator, investitor și operator de proiecte imobiliare, integrat vertical, care beneficiază de o echipă experimentată, o bază substanțială de capital și o lista extinsă de proiecte in dezvoltare.
Accentul este pus pe dezvoltarea proprietăților comerciale de tip mall sau strip-mall în țările CEE, cu focus pe Romania.
Conducerea grupului include fondatorii și foștii directori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est care, din pozițiile anterioare, au dezvoltat, re-dezvoltat și operat peste 30 de proprietăți imobiliare.
Accentul este pus pe dezvoltarea proprietăților comerciale de tip mall sau strip-mall în țările CEE, cu focus pe Romania.
Conducerea grupului include fondatorii și foștii directori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est care, din pozițiile anterioare, au dezvoltat, re-dezvoltat și operat peste 30 de proprietăți imobiliare.