Candidatul Ideal
Experiență ca Asistent Contabil.
- Foarte bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, E-mail, Google Drive).
- Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat.
- Abilități excelente de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date.
- Abilități de comunicare și relaționare interpersonală excelente.
- Abilități solide de gestionare a timpului și prioritizare a sarcinilor.
Descrierea jobului
Activități principale:
Beneficii:
- Înregistrarea și emiterea documentelor financiar-contabile primare pentru companiile din grup;
- Gestionarea intrărilor/ieșirilor din conturile societății și verificarea zilnică a tranzacțiilor;
- Emiterea și transmiterea facturilor către clienți, conform procedurilor interne;
- Verificarea și înregistrarea documentelor primite de la furnizori;
- Gestionarea plăților către furnizori și monitorizarea acestora;
- Gestionarea cash flow-ului și a termenelor de plată;
- Compensarea facturilor, gestionarea incidentelor de plată și soluționarea litigiilor;
- Comunicare constantă cu companiile de contabilitate externe;
- Raportarea situațiilor financiare și actualizarea datelor în sistemele utilizate;
- Organizarea și arhivarea documentelor financiar-contabile.
Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională într-o companie în creștere;
- Lucru într-o echipă tânără și dinamică;
- Birou modern, situat lângă stația de metrou Politehnica;
- Tichete de masă;
- Abonament medical la Regina Maria.
Descrierea companiei
Crystal Logistics Services este o casă de expediții care oferă soluții complete în ceea ce privește transportul rutier, maritim și feroviar. Alături de colaboratorii noștri, oferim servicii de transport, depozitare și vamale pe întreg teritoriul Europei, precum și în multiple țări non-europene.
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și vrei să impactezi prin acțiunile tale, atunci acesta este jobul perfect pentru tine!