Contabil-sef Targu-Mures
NRG CABLES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Disponibilitate relocare in Targu Mures, desfasurare activitate de la birou;
- Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate);
- Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate;
- Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
- Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările pentru a fi in pas cu activitățile din companie si din industrie;
- Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii;
- Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
- Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si a deciziilor;
- Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
- Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
- Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
- Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
- Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
- Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
- Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office,in special Excel;
Descrierea jobului
- Organizarea, conducerea, coordonarea, efectuarea la timp si verificarea tuturor lucrarilor prevazute de legislatia in vigoare privind urmarirea, conducerea si ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂evidentierea operatiunilor patrimoniale in conturile prevazute in planul de conturi (din clasele 1-9);
- Responsabil(ă) de prelucrarea corecta a datelor ce rezulta din conturi si transpunera lor in registrele contabile prevazute de Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata si Regulamentul de aplicare al acesteia;
- Exercitarea controlului financiar preventiv, in baza deciziilor emise de administrator;
- Verificarea notelor contabile din punct de vedere al intocmirii si inregistrarii in contabilitatea generala a Societatii;
- Verificarea inregistrarii operatiunilor contabile in mod cronologic si sistematic in fisele conturilor analitice;
- Confruntarea lunara a datelor din evidentele sintetice si cele analitice, precum si dintre acestea si evidenta tehnico-operativa, clarificarea lunara a eventualelor diferente;
- Asigurarea intocmirii balantei de verificare, analitice si sintetice la nivelul Societatii;
- Organizarea si participarea la efectuarea lucrarilor de inchidere lunara, trimestriala, semestriala si anuala;
- Asigurarea si urmarirea intocmirii situatiei principalilor indicatori economico-financiari, bilanturilor contabile si a raportului explicativ privind aceste situatii;
- Asigurarea intocmirii situatiilor privind: imobilizarile corporale, situatia stocurilor, situatia creantelor, situatia datoriilor precum si alte informatii solicitate de Conducere;
- Verificarea si certificarea modului de intocmire a darilor de seama si a declaratiilor privind stabilirea impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale, bugetelor locale si fondurilor speciale;
- Analizarea tuturor veniturilor si a cheltuielilor efectuate in raport cu nivelele planificate prin bugetele de venituri si cheltuieli si propunerea de masuri concrete pentru majorarea, respectiv reducerea acestora;
- Prezentarea bilantului contabil spre analiza si aprobare, participarea la analiza rezultatelor economice si financiare pe baza datelor din bilant si urmarirea indeplinirii sarcinilor reiesite din procesul-verbal al acestei analize;
- Organizarea si participarea la efectuarea inventarierii generale si la valorificarea inventarelor, urmarirea modului de inregistrare al operatiunilor in evidenta contabila;
- Verificarea si urmarirea inchiderii conturilor de venituri si cheltuieli;
- Verificarea incasarii la termen a facturilor pentru produsele livrate, serviciile prestate si lucrarile executate;
- Coordonarea activitatii subordonaților directi;
Locatia jobului: Acatari, judet Mures
Beneficii:
Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
Salariu NET 15.000 lei / luna;
Upgrade personal, dezvoltare si deschidere de noi perspective profesionale;
Mediu de lucru dinamic;
Publicat
3 Sept. 2024
Reactualizat
3 Oct. 2024
Expiră
3 Oct. 2024