Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil Sef - Hotel Marriott Cluj

PRITAX INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunostinte avansate de contabilitate financiara si de gestiune
Bugetare, proiectii financiare Cash-Flow
Operare Pc: Word, Excel, Outlook, Internet banking
Operare soft contabil si de gestiune WINMENTOR Enterprise – (avantaj, Micros, Fidelio, KeepUp, Breeze)
Cel putin 5 ani experienta pe o pozitie similara

Cerinte comportamentale:
- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;
- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala si a echipei pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);
- abilitati de coordonare, planificare si organizare;
- flexibilitate in gandire si anticiparea fenomenului economic si financiar al proiectelor;
- seriozitate si loialitate;

Descrierea jobului

Coordonarea si verificarea operatiunilor contabile si de gestiune.
Redactare de documente necesare in companie, adrese de raspuns catre colaboratori sau ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄autoritati;
Deplasarea si depunerea-ridicarea de documente in numele societatii in relatii cu diverse institutii publice sau private (Primarii, Directia Finantelor Publice, ISC, Registrul Comertului, etc);
Evidenta termenelor de expirare a diverselor autorizatii si avize, efectuarea demersurilor de reinnoire a acestora;
Mentinerea unei relatii de colaborare cu colegii din departament dar si cu managerii operationali ai punctelor de lucru;
Inregistrare documente;
Urmarirea si gestionarea fluxurilor de disponibil in conturile firmei, introducerea de plati pe platformele de internet banking;
Intocmirea unor situatii si analize a activitatii solicitate de catre management, propunerea de solutii sau de variante de imbunatatire a activitatii si a rezultatelor;
Pastrarea activitatii in cadrul legislativ, urmarirea schimbarilor legislative si adaptarea activitatii la aceste schimbari;
Gestionarea diverselor situatii aparute in timpul zilei in relatia cu colaboratorii si autoritatile;
Orice alte activități de suport administrativ/operațional la nivelul companiei;

Descrierea companiei

Companie cu capital integral privat romanesc, de nivel mediu, cu activitatea principala in domeniul HORECA. In prezent operam 4 hoteluri sub franciza si un restaurant, urmand a intra in portofoliu al patrulea hotel. Echipa de management tanara si dinamica.
Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 14 Oct. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.