CONSULTANT SUPORT TEHNIC
SmartBill
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de SUPORT TEHNIC.
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata ce am dori sa gasim la tine:
- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate.
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata ce am dori sa gasim la tine:
- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate.
Descrierea jobului
Ce vei face in rolul de CONSULTANT SUPORT TEHNIC:
- vei prelua solicitarile din partea clientilor SmartBill, fie pe email, ︁︀︈︈︈︈︁︉︃chat sau telefon si ii vei ghida in utilizarea softului nostru de Facturare si Gestiune;
- vei asculta cu maxima atentie situatiile expuse de catre clienti si vei cauta sa oferi solutiile cele mai potrivite, in cel mai scurt timp posibil.
Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.
Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.
Constituie avantaj:
- vei prelua solicitarile din partea clientilor SmartBill, fie pe email, ︁︀︈︈︈︈︁︉︃chat sau telefon si ii vei ghida in utilizarea softului nostru de Facturare si Gestiune;
- vei asculta cu maxima atentie situatiile expuse de catre clienti si vei cauta sa oferi solutiile cele mai potrivite, in cel mai scurt timp posibil.
Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.
Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.
Constituie avantaj:
- experienta in Customer Care, desi nu reprezinta o conditie obligatorie pentru a aplica;
- experienta in Front Desk, sau orice alt job care presupune interactiune frecventa cu clientii.
- sediu nou localizat la Unirii cu o atmosfera de lucru prietenoasa;
- dupa perioada de acomodare si dupa ce te vei putea descurca fara ajutorul colegilor vei putea lucra in sistem hibrid;
- pachet salarial ofertant;
- asigurare medicala;
- team building-uri, iesiri lunare, zile tematice si activitati relaxante.
Descrierea companiei
Cel mai folosit program de facturare si gestiune din Romania, intr-o dezvoltare permanenta.
https://www.smartbill.ro/de-ce-smart-bill
Castigator al Business Wall of Fame, ca "Cea mai Populara Aplicatie de Business" din Romania.
Publicat
23 Sept. 2024
Reactualizat
23 Sept. 2024
Expiră
23 Oct. 2024
Joburi similare
-
-
- 27 Sept. 2024
Specialist Suport Aplicații
AGEXIM TRANSPORT & LOGISTICS
Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni, Topoloveni