-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Consultant Credite IFN

E&M HUMAN RESOURCES CONSULTING S.R.L.
4 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

OBIECTIVUL POSTULUI
▪ Vânzarea produselor de creditare ale în conformitate cu obiectivele;
▪ Mentinerea relatiei cu clientii din portofoliu pe parcusul derularii creditului.I

NTEGRAREA POSTULUI ÎN STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
Poziţia postului în organigramă:
1. postul imediat superior: director credite;
2. postul imediat inferior: nu este cazul.

Relaţii
▪ ierarhice: director credite, director general;
▪ funcţionale: consultant credite, director financiar, broker credite, avocat, executor,auditor;
▪ de reprezentare: reprezintă compania în relaţia cu clienţii, camera de comerţ şi notaripublici prin mandat al directorului general.



PREGĂTIREA POSTULUI DE MUNCĂ:
▪ de bază: studii superioare în domeniul ştiinţelor economice sau experienţă de cel puţin 2ani în activitate de creditare;
▪ de specialitate: nu este cazul;
▪ cursuri speciale: cursuri de management financiar, evaluări imobiliare, operare PC,cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională.

COMPETENŢELE POSTULUI DE MUNCĂ:
Cunoştinţe şi deprinderi:
▪ cunoştinţe solide de management financiar;
▪ cunoştinţe solide de operare Pc: Word, Excell, Power Point;
▪ cunoştinţe de operare soft-uri de managementul informaţiei.

Cerinţe aptitudinale:
▪ nivel de inteligenţa generală: mediu - superior (capacitate de analiză şi sinteză ainformaţiilor, gândire logică, memorie dezvoltată).

Aptitudini speciale:
▪ capacitate de a înţelege mesajul verbal, scris;
▪ memorie dezvoltată, capacitate de a reţine informaţii;
▪ uşurinţă în exprimare;
▪ atenţie concentrată şi distributivă;
▪ aptitudini de calcul;

Descrierea jobului

SARCINI ŞI ATRIBUŢII ALE POSTULUI DE MUNCĂ:
1. Promovarea şi vânzarea produselor de creditare ale
▪ Prospectează piaţa pentru vânzarea ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄produselor de creditare ale ;
▪ Informează clienţii potenţiali cu privire la produsele de creditare ale ;
▪ Contribuie la atingerea obiectivelor de vânzare de credite agreate în planul de afaceri
2. Colectarea de documente de la client în vederea evaluării cererilor de credit
▪ Preia cererile de credit de la clienţi sau brokeri;
▪ Verifică pentru conformitate cererile de credit cu specificaţiile din procedurile de creditareale
▪ Vizitează fiecare prospect pentru a verifica la faţa locului informaţiile din cererea decredit;
▪ Vizitează garantia propusa, culege informatii despre garantie in vederea evaluarii,evaluează garanţia (bun imobil sau mobil) propusă pentru credit;
▪ Transmite cererea de credit împreună cu celelalte informatii si inscrisuri primite de laclient in sistemul informatic in vederea evaluarii.

3. Contractarea creditelor
▪ Transmite clientului oferta de credit aprobata in urma evaluarii cererii de credit;
▪ Preia de la client documentele solicitate in format original si introduce in sistemulinformatic datele necesare elaborarii contractului de credit;
▪ Genereaza contractul de credit impreuna cu toate anexele acestuia, din aplicatiainformatica;
▪ Semnează cu clientul contractul de credit si toate anexele acestuia, inclusiv contractul degarantie, dupa aprobarea acestuia de către conducerea societății;
▪ Intocmeste dosarul de credit in vederea disbursarii conform procedurilor de creditare aleROMCOM.24. Mentinerea relatiei cu clientii din portofoliu
▪ Preia de la client si introduce in sistemul informatic documente si inscrisuri care sa justifice modul de utilizare a creditului acordat conform procedurilor de creditare ;
▪ Vizitează cel puţin o dată pe an fiecare client din portofoliul propriu şi pregăteşte un raport de vizită;
▪ Se informează cu privire la încasarea lunară a ratelor şi dobânzilor pe baza scadenţarelor din rapoartele transmise de ofiterul de monitorizare credite si respectiv se informeaza de la clienti cu privire la motivele intarzierilor de plata a ratelor;
▪ Preia de la client orice solicitare de modificare a contractului de credit si o transmite in sistemul informatic in vederea evaluarii;
▪ Transmite catre departamentul de monitorizare informatii si aspecte relevante care ar putea influenta derularea contractului de credit;
▪ Informeaza clientul cu privire la orice decizie/actiune referitoare la derularea contractului de credit, inclusiv deciziile referitoare la modificarile la contractul de credit solicitate de client;
▪ Semneaza cu clientul acte aditionale si alte documente conexe ale contractului de credit, după aprobarea prealabilă modificărilor de către conducerea societății.

5. Alte sarcini
▪ Se informează permanent în legătura cu ofertele de creditare ale altor finanţatori;
▪ Propune dezvoltarea de produse noi de creditare sau ajustarea produselor de creditare existente, în conformitate cu cererea de piaţă;
▪ Participă la sesiuni de instruire pentru consutanţii de credite
▪ Instruieşte brokerii de credite cu care colaborează cu privire la procedurile de creditare
▪ Alte sarcini legate de activitatea de creditare

Descrierea companiei

SOCIETATEA DE MICROFINANŢARE IFN
Publicat 9 Sept. 2024 Reactualizat 9 Sept. 2024 Expiră 9 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.