Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

CONSULTANT ACHIZIȚII PUBLICE

Draupnir S.R.L.
2 poziții
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Căutăm CONSULTANT ACHIZIȚII PUBLICE care să ne ajute să implementăm proiecte de succes, gestionând cu pasiune și expertiză procesele de achiziții publice.

Cerințe pe care trebuie să îndeplinești pentru a putea candida cu succes să fi colegul nostru:
  • Studii superioare – domeniul juridic sau tehnic este un plus;
  • Abilități excelente de comunicare în limba română, atât în scris, cât și oral;
  • Cunoștințele de limba maghiară sunt binevenite;
  • Experiența în domeniul achizițiilor publice este un avantaj valoros;
  • Permisul de conducere categoria B reprezintă un atu suplimentar.

Viziune și misiunea noastră:
Vrem ca În următorii 10 ani să acordăm consultanță excelentă clienților noștri pentru a putea îmbunătății nivelul de traiîn România contribuind în mod semnificativ la dezvoltarea sectorului IMM și UAT-urile.
Cum vom măsura succesul misiunii noastre:
  • Vom consulta și vom dezvolta cu succes 1000 clienți în următorii 10 ani.
  • Vom depune în termen toate (100%) proiectele la care participăm.
  • Vom aduce beneficii în valoare de 300 milioane de euro pentru clienții noștri.
  • Vom încheia parteneriate cu 3 universități și asociații profesionale pentru creșterea generațiilor viitoare de consultanți.
Suntem o companie de consultanță în afaceri care se specializează pe atragerea de fonduri nerambursabile (Europene sau alt tip de finanțări), pe management de proiect și consultanță în afaceri începând de la startup-uri până la firme mari, din birourile noastre din Mun. Târgu Mureș și Mun. Miercurea Ciuc.
Vindem atât către sectorul IMM cât și Autorităților Publice Locale.

În doar 4 ani am reușit să realizăm o creștere considerabilă a echipei de la 2 consultanți la 8, respectiv cu proiecte de succes în mai multe industrii – agricultură, industria productivă, industria alimentară, industrii creative, IT, construcții – gestionând proiecte cu o valoare de peste 25 de milioane de euro, lucrând la proiecte mici de 30-50 de mii de euro și proiecte măricele de 1-3 milioane de euro.

În compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm, aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:

Corectitudine
Nu suntem dispuși să acceptăm clienți nesimțiți chiar dacă suntem nevoiți să pierdem bani.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.

Punctualitate
Nu suntem dispuși să acceptăm să facem compromisuri în a implementa la timp chiar dacă suntem nevoiți să lucrăm nopțile și să facem sacrificii.

Dezvoltare continuă
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în educarea angajaților chiar dacă suntem nevoiți să cheltuim mai mult și să îi concediem pe cei care nu vor să accepte această cultură.

Dacă ți-a plăcut acest anunț însă nu ești omul potrivit pentru el, ai șansă să câștigi 100 euro premiu dacă ne recomanzi persoana potrivită. Tot ce ai de făcut este să trimiți acest anunț către oamenii care tu consideri că se potrivesc, iar dacă trec de interviuri și de perioada de probă, atunci tu vei primi negreșit în cont 100 de euro.

Însă, dacă consideri că ești omul potrivit care să ne ajute să care să ne ajute să implementăm proiecte de succes, gestionând cu pasiune și expertiză procesele de achiziții publice, că poți să îți îndeplinești responsabilitățile și că ți se potrivesc valorile noastre atunci abia așteptăm să ne auzim cu tine.

Transmite CV-ul tău pe adresa de email: office@draupnir.ro, împreună cu o scrisoare motivațională în care descrii modul în care îndeplinești cerințele noastre, respectiv cum vei îndeplini responsabilitățile stabilite.
În maximum 2 zile lucrătoare vei primi răspuns dacă te califici pentru un prim interviu scurt, de 10-15 minute, în care să ne cunoaștem. Dacă și acolo ne placem, atunci după o testare a cunoștințelor și aptitudinilor, vom avea o întâlnire mai lungă să vedem dacă suntem cu adevărat potriviți. Iar dacă toate lucrurile sunt bune, și noi putem să susținem nevoile tale financiar vom intra în perioada de probă de 3 luni.

Descrierea jobului

Ce presupune activitatea într-o singură frază complexă?
Derulare proceduri de achiziție publică pentru clienții societății (Autorități Publice, IMM, etc.) constând ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂în elaborarea documentațiilor de atribuire, derulare procedură pe platformele de profil (SEAP, Fonduri-ue.ro, afir.ro/info etc.), evaluare oferte și contractare, cu respectarea prevederilor legislative aplicabile

Pe rolul de Consultant Achiziții Publice un coleg are un set de responsabilități pe care trebuie să le realizeze, dintre care enumerăm principalele responsabilități:
  • verificarea bilunară, în fiecare a doua zi de marți, a eventualelor modificări / completări și transmitere o informare la echipă cu acest lucru
  • gestionarea contului de SEAP al companiei
  • elaborarea documentațiilor de atribuire – caiet de sarcini, model contract, modele formulare, informații participanți, DUAE, alte anexe specifice
  • adunarea informațiilor necesare elaborării documentației de atribuire de la Client și alți colaboratori (proiectanți etc.)
  • derulare procedură pe platformele de profil (SEAP, Fonduri-ue.ro, afir.info etc.),
  • evaluare oferte și întocmire rapoarte specifice conform prevederilor legale și proceselor și procedurilor interne
  • organizare și participare la ședințe de evaluare ale comisiei de evaluare
  • completare contract conform modelului și transmitere la Client în termen de 1 zi lucrătoare de la data la care a rămas definitivă
  • pregătirea și asamblarea dosarelor de achiziție publică, conform prevederilor legale și conform prevederilor solicitărilor din partea Finanțatorilor (dacă este cazul)
  • elaborarea ofertelor companiei, și derularea achizițiilor în calitate de ofertant unde participă compania
  • elaborarea ofertelor, integral sau parțial, în cazul achizițiilor publice / private

  • Beneficii:
    • Mediu de lucru prietenos cu o echipă de oameni faini
    • Laptop și Telefon ca să poți să lucrezi eficient
    • Cafea bună pentru a face față la cele mai mai provocări
    • Comision din valoarea contractelor de consultanță
    • Educație internă continuă (și obligatorie)

    Descrierea companiei

    Pasiunea noastră profitul clienților noștri. Oferim servicii de consultanță specializată în domeniul fondurilor europene, fonduri nerambursabile. Consultanță în elaborare și management de proiecte, respectiv în achiziții publice.

    Vă întrebați de unde vine denumirea de Draupnir?

    Este un simbol din mitologia nordică, un simbol important pentru economia de astăzi, respectiv reprezintă profitabilitatea.

    Da așa este, profitabilitatea reprezentată de inelul de aur al lui Odin, inel care avea ”obiceiul” de a se multiplica în fiecare după a 9-a noapte – creând 8 noi inele de aur identice.

    Prin munca noastră asta vrem să aducem în lumea noastră, în viața clienților, contribuind la succesul afacerilor voastre și implicit și la al nostru.

    Draupnir înființat în ianuarie 2019 cu scopul de a face lucrurile altfel, de a realiza împreună cu clienții noștri visurile lor, de a ajuta la fiecare pas începând de la înființare (start up) prin realizarea de primele investiții până la profitabilitate și dezvoltare continuă respectiv scale up suntem alături de clienții noștri cu experiența noastră de aproape 10 ani în diferite domenii ale vieții de business și cunoștințele noastre în domeniile care fac obiectul principalelor noastre activități.

    Viziunea și misiunea noastră:

    Vrem ca În următorii 10 ani să acordăm consultanță excelentă clienților noștri pentru a putea îmbunătății nivelul de trai în România contribuind în mod semnificativ la dezvoltarea sectorului IMM și UAT-urile.

    Cum vom măsura succesul misiunii noastre:

    Vom consulta și vom dezvolta cu succes 1000 clienți în următorii 10 ani. Vom depune în termen toate (100%) proiectele la care participăm. Vom aduce beneficii în valoare de 300 milioane de euro pentru clienții noștri. Vom încheia parteneriate cu 3 universități și asociații profesionale pentru creșterea generațiilor viitoare de consultanți.

    Publicat 29 Sept. 2024 Reactualizat 29 Sept. 2024 Expiră 29 Oct. 2024
    Joburi similare
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.