Candidatul Ideal
* Bune abilități de vânzare și relaționare cu clienții;
* Spirit de echipă, abilități de comunicare și organizare;
* Seriozitate, ️︉︊︇︌︂︆︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎punctualitate, implicare, atenție la detalii;
* Abilități de operare PC, pachet MS Office.
* Spirit de echipă, abilități de comunicare și organizare;
* Seriozitate, ️︉︊︇︌︂︆︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎punctualitate, implicare, atenție la detalii;
* Abilități de operare PC, pachet MS Office.
Descrierea jobului
* Interacționează cu clienții și preia comenzile (showroom / online);
* Oferă asistență telefonică sau pe e-mail pentru clienți;
* ︈︆︁︂︁︂︂︁︃︃Asigură introducerea corectă a datelor în sistemele informatice;
* Gestionează operațiunile de vânzare realizate în showroom;
* Oferă informații cu privire la produsele din showroom și asigură condițiile de expunere și vizibilitate optime;
* Verifică stocul de gestiune, concordanța comenzilor și corectitudinea documentelor.
* Oferă asistență telefonică sau pe e-mail pentru clienți;
* ︈︆︁︂︁︂︂︁︃︃Asigură introducerea corectă a datelor în sistemele informatice;
* Gestionează operațiunile de vânzare realizate în showroom;
* Oferă informații cu privire la produsele din showroom și asigură condițiile de expunere și vizibilitate optime;
* Verifică stocul de gestiune, concordanța comenzilor și corectitudinea documentelor.
Descrierea companiei
De la înființarea insignis.ro în 2013, am rămas fideli misiunii noastre de a oferi produse de calitate superioară și servicii excepționale. Cu o experiență de peste zece ani pe piața mobilierului și decoratiunilor interioare, ne mândrim cu expertiza noastră bogată în satisfacerea nevoilor și gusturilor variate ale clienților noștri. În decursul acestor ani, am acumulat cunoștințe și experiență extinse, dezvoltându-ne într-un magazin complet, în care veți găsi tot ceea ce aveți nevoie pentru a transforma locuința sau biroul dumneavoastră într-un spațiu elegant și confortabil.