Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

CONSILIER JURIDIC- MIDDLE LEVEL

BMF TOTAL SERV
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal:
- studii superioare juridice finalizate (Facultatea de Drept);
- experienta relevanta pe un post similar de consilier juridic in cadrul ︋︀︍︅︁︈︆️︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎unei societati comerciale;
- constituie avantaj experienta profesionala in cadrul unui grup de societati, precum si experienta in redactarea/ revizuirea diferitelor tipuri de contracte comerciale si in relatia cu Oficiul Registrului Comertului
- cunoasterea limbii engleze minim nivel mediu (scris si vorbit);
- excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;
- atitudine pozitiva, proactiva, capacitate de asimilare rapida;
- fire sociabila si comunicativa;
- respectarea termenelor limita si orientare spre solutionarea problemelor;
- atentie la detalii;
- gestionarea eficienta a timpului de lucru;
- capacitatea de a organiza documente, informatii si dosare;
- bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office).

Descrierea jobului

- intocmeste sau revizuieste contracte/ acte aditionale intre companie si furnizori/clienti si le adapteaza conform intereselor companiei reprezentate si legislatiei ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄︁︀︂︃︃︈︃︀in vigoare;
- intocmeste diverse documente cu caracter juridic (adrese, notificari, somatii, hotarari AGA, imputerniciri si alte asemenea);
- urmareste modificarile legislative, informeaza persoanele interesate din cadrul companiei cu privire la acesta si prezinta implicatiile pe care le au pentru activitatea companiei;
- arhiveaza conform procedurilor interne contractele cu clientii si furnizorii companiei;
- organizeaza procedura de semnare a documentelor emise de companie, conform regulilor interne si respecta procedurile si dispozitiile sefului de departament cu privire la inregistrarea si difuzarea interna a documentelor cu caracter juridic;
- mentine relatia cu Oficiul Registrului Comertului;
- actualizeaza in registrele speciale informatii cu privire la modificarile intervenite in societate (schimbare sediu, deschidere/ inchidere puncte de lucru, informatii asociati/ administratori, etc.);
- redacteaza documentele necesare privind modificarea/ completarea Actului constitutiv al companiei, intocmeste hotarari AGA, tine evidenta documentelor de drept societar ale companiei;
- intocmeste diverse opinii, rapoarte si situatii solicitate de catre managerul departamentului;
- mentine relatia cu celelalte departamente ale companiei si oferta consultanta juridica cu privire la subiectele expuse.
- intocmeste procedura prealabila si ulterior actiuni in instanta pe proceduri speciale, la nevoie, in functie de solicitarea managementul companiei;

Sediul nostru este: Calea Vitan, nr.289, sector 3, Bucuresti

Descrierea companiei

BMF GRUP este o companie de top, specializata in servicii integrate pentru toate tipurile de cladiri.

Echipa BMF are expertiza in SERVICII INTEGRATE de FACILITY MANAGEMENT pentru constructii, cum ar fi: centre comerciale, birouri, platforme logistice, magazine multibrand, asambluri rezidentiale, locatii bancare.

De aceea oferim o gama completa de solutii in integrarea serviciilor de administrare, de gestionare a instalatiilor, intretinere, constructii, curatenie, securitate, mobilier, management de proiect, dezapezire, peisagistica, situatii de urgenta, prevenirea si stingerea incendiilor, revizii, tehnologie inteligenta.
Publicat 18 Sept. 2024 Reactualizat 18 Sept. 2024 Expiră 18 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.