-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Complaints Officer

KRUK
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Complaints Officer, Bucuresti, Targoviste

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Inregistrarea solicitarilor venite din partea Clientilor si identificarea situatiilor acestora in baza de date;
  • Transmiterea catre clienti ︃​︁︄︅​︁︆︉​︁︂︂a documentelor solicitate (facturi, contracte, etc.);
  • Accesarea tuturor documentelor necesare din platforma on-line pe care o are la dispozitie, astfel incat sa poata raspunde in timp util solicitarilor primite;
  • Mentinerea legaturii cu partenerii de afaceri cu scopul de a identifica cele mai bune solutii pentru solicitarile in curs de solutionare;
  • Contactarea clientilor / reprezentantilor legali ai acestora pentru a obtine informatii relevante sau suplimentare in vederea stabilirii modului optim de solutionare a reclamariilor si solicitarilor;
  • Mentinerea relatiei cu toate departamentele din companie pentru a facilita rezolvarea reclamatiilor din diferite arii;
  • Analizarea deciziilor instantelor de judecata in vederea punerii lor in aplicare;
  • Propunerea unor solutii de optimizare si imbunatatire a activitatii echipei & proceselor, in special privind reducerea numarului de reclamatii si solicitari.


Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta anterioara in relatia cu Clientii;
  • Cunostinte de Limba Engleza – nivel mediu;
  • Cunostinte Microsoft Office – nivel mediu;
  • Abilitati de comunicare, negociere, planificare si organizare a muncii;
  • Capacitatea de a analiza date si a lua decizii pe baza acestora.


Beneficii:

  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working;
  • 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).

INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR

Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.

Descrierea companiei

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Publicat 29 Nov. 2024 Reactualizat 29 Nov. 2024 Expiră 29 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.