Candidatul Ideal
Ne-ar placea sa ne cunoastem daca ai:
- Studii superioare finalizate sau in curs;
- Experienta profesionala in domeniu de minimum 2 ani;
- Cunostinte de limba engleza, nivel mediu-avansat;
- Bune cunostinte de operare a pachetului MS Office;
- Finalizarea cu succes a cursului de formare a auditorilor pentru următoarele standarde (cel puțin unul dintre următoarele standarde): ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 45001, ISO 27001, ISO 37001, 50001, IATF, SA800;
- Bune abilitati de comunicare si negoiere, pentru a putea explica conducerii organizației concluziile auditului;
- Capacitatea de învățare si adaptabilitate la schimbare, gândire managerială și dezvoltarea stilurilor de evaluare;
- Abilități solide de comunicare scrisă, capabile să formuleze rapoarte clare, concise și profesionale, explicând deviatiile si oportunitatile de imbunatatire în intervalele de timp cerute;
- Abilități de autoorganizare si capacitatea de a gestiona propriul volum de muncă pentru a eficacitate maxima;
- Excelenta orientare catre client, fara a incalca principiile de integritate ale SGS.
Descrierea jobului
- Participarea efectiva la executarea activitatilor diviziei pentru indeplinirea obiectivelor din contractele de furnizare de servicii SGS Romania avand ca finalitate pregatirea raportul de audit;
- Pregatirea pentru efectuarea auditului, stabilirea planului de audit, transmiterea acestuia catre client, efectuarea auditului si inregistrarea informatiilor in aplicatiile dedicate acestei activitati;
- Mentinerea legaturii cu persoanele de contact indicate la locul auditului;
- Folosirea echipamentului de lucru pus la dispozitie ( telefon, calculator, aparat foto, etc) pentru desfasurarea auditurilor planificate;
- Intocmirea rapoartelor de audit in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea auditului pe formatul stabilit;
- Asigurarea confidentialitatii informatiilor accesate pe parcursul derularii serviciilor in conformitate cu cerintele specifice, indiferent de formatul informatiei (suport electronic, hartie, comunicari verbale, inregistrari foto/video etc.)
- Contribuire la imbunatatirea proceselor prin transmiterea catre manager a oportunitatilor si a propunerilor de imbunatatire a activitatii;
- Colectarea si indosarierea tuturor inregistrarilor de calitate din sfera sa de activitate;
- Utilizarea inregistrarilor de calitate si asigurarea confidentialitatii.
Descrierea companiei
SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu peste 89 000 de angajaţi, coordonăm o reţea de peste 2600 de birouri şi laboratoare în toată lumea.
Serviciile noastre de bază pot fi împărţite în patru categorii:
- Inspecţie: gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe; - Testare: reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa; - Certificare: prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client; - Verificare: garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.