-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Auditor intern (audit operational)

BRICOSTORE ROMÂNIA S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.
Brico Dépôt România înseamnă 31 de magazine în 24 de orașe și peste 2.400 de colegi, care lucrează zi de zi pentru a oferi clienților cea mai bună experiență. Totodată, ei fac din Brico un mediu de lucru plăcut. Și tot ei sunt motivul pentru care, în 2024, suntem singurul retailer din domeniul amenajarii locuintei care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuti, printre altele, pentru programele noastre de onboarding si dezvoltare.

Alătură-te echipei nostre, Brico Depot România, și contribuie la dezvoltarea și implementarea unor procese și controale eficiente! Căutăm un Auditor Intern – Audit Operațional- care va avea un rol esențial în identificarea și evaluarea riscurilor operaționale și financiare și în recomandarea celor mai bune practici pentru a sprijini performanța companiei.

Cum știi că te potrivești?
  • Ai studii superioare (de preferat în domeniul: economic/ financiar/ revelant postului);
  • Deții cunoştinţe privind principiile de business în retail și, de preferat, în domeniul DIY/ home improvement;
  • Ai disponibilitate de a călători frecvent în interes de serviciu la magazinele Brico din țară;
  • Ai autonomie profesională, inițiativă, capacitate de analiză și atenție la detalii;
  • Ești bun comunicator și ai abilități de redactare -rapoarte clare și structurate;
  • Ai experiență anterioară de minimum 3 ani în audit intern/extern, preferabil în audit operațional, control intern, managementul riscului sau managementul proceselor.
  • Ai capacitate de a lucra cu diverse echipe și de a gestiona proiecte multiple simultan;
  • Cunoști limba engleză la un nivel mediu-avansat, precum și aplicațiile MS Office (Excel și PowerPoint).

Descrierea jobului

Cum poti contribui:
  • Efectuezi controale periodice în magazinele companiei şi, ocazional, în Sediul Central;
  • Evaluezi riscurile potenţiale ale fluxurilor ︁︈​︁︈︈​︂︂︃​︁︂︀operaţionale şi financiare, ale proceselor din organizaţie şi propui îmbunătăţiri prin recomandări şi planuri de acţiune;
  • Verifici fluxurile operaţionale şi financiare conform metodologiei de audit care poate include verificarea procedurilor şi regulamentelor interne, documente fiscale, nefiscale, date şi informaţii introduse/stocate în sistemele informatice, informaţii oferite clienţilor s.a.;
  • Evaluezi periodic prin programul de audit nivelul de conformitate cu reglementările în vigoare cu ajutorul Departamentului Juridic;
  • Desfașori misiuni de audit operațional în magazinele companiei, inclusiv misiuni de audit programate, inopinate, tematice s.a.
  • Elaborezi rapoarte de audit în urma misiunilor de audit desfășurate, inclusiv planuri de acțiune pe care le monitorizezi si raportezi periodic statusul acestora;
  • Elaborezi planul anual de audit al magazinelor companiei și îl transmiți spre aprobare către Risk&Control Manager;
  • Participi la ședințele periodice cu departamentele colaboratoare, prezinți rezultatele în aria de responsabilitate, propui măsuri și urmărești implementarea acestora în scopul îmbunătățirii rezultatelor companiei;
  • Colaborezi cu departamentele din interiorul organizaţiei, dar şi cu persoane din extern, în funcţie de situaţie.
Ce îți oferim?
  • mediu de lucru este chiar plăcut – așa ne spun toți colegii 😊
  • oportunități de a crește și de a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă;
  • modalitate de lucru- hibrid;
  • pachet de beneficii consistent (tichete de masă, compensație pentru transport, prime de sărbători&zi de naștere, abonament clinică medicală privată, bonus anual, zi suplimentară de concediu de odihnă, acordată la fiecare 2 ani vechime în companie, discount în magazinele Brico, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele);
  • O multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat.
Construim cariere si contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesionisti, învățând, respectându-ne, arătand grija față de nevoile colegilor și ale clienților noștri.
Aplică pentru job și #HaiSaFimBriColegi!

Descrierea companiei

Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.

Pentru clienții noștri, Brico este locul unde găsesc soluții pentru locuința lor. De la materiale de construcții, scări sau ferestre și până la unelte, parchet sau vopsele, Brico are o rezolvare pentru orice proiect, fie el de interior sau de exterior.

Brico Dépôt România înseamnă 31 de magazine în 24 de orașe și peste 2.400 de colegi, care lucrează zi de zi pentru a oferi clienților cea mai bună experiență. Totodată, ei fac din Brico un mediu de lucru plăcut. Și tot ei sunt motivul pentru care, în 2023, suntem singurul retailer din domeniul amenajării locuinței care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuți, printre altele, pentru programele noastre de onboarding și dezvoltare. Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri.

Dacă vrei să îți construiești și tu o carieră alături de noi, aplică și #HaiSaFimBricolegi.

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.500 de magazine în 8 țări din Europa si peste 75 000 angajati. Principalele branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Kingfisher deține de asemenea, și o parte a mărcii Koçtaş din Turcia. În luna decembrie 2017, Kingfisher a achiziționat întreaga rețea de magazine Praktiker România. Achiziția Praktiker se aliniază strategiei de dezvoltare a grupului Kingfisher pe piața îmbunătățirii locuinței și de consolidare a poziției pe piața locală, Brico Dépôt România devenind numărul 2 în România, cu 32 de magazine.

Obiectivele noastre

Obiectivul principal al Brico este ca amenajarea locuinței să devină accesibilă tuturor, deoarece credem că toată lumea trebuie să aibă o locuință în care să se simtă bine. Punem la dispoziția clienților produse mai bune, la prețuri mici și le oferim sfaturi potrivite, pentru ca toate proiectele lor să devină realitate, indiferent de mărime și complexitate.

Echipa Brico

Lucrăm împreună și construim relații semnificative pentru realizarea unui singur scop: să facem îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor. Brico este locul unde poți învăța continuu și te poți dezvolta, iar noi te încurajăm să pui întrebări și să ne provoci. Ne asigurăm că lucrezi cu oameni care te respectă și pe care îi respecți și îți dăm șansa de a face o zi mai bună cuiva, pentru că, oricine ai fi, când lucrezi la Brico Dépôt, casa noastră este și casa ta.

Afla mai multe detalii despre noi aici: Despre noi - Brico Dépôt - Brico Dépôt (bricodepot.ro)

Publicat 19 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 19 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.