Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Area Sales Coordinator TT & MT

ORKLA FOODS ROMANIA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Absolvent dе studii superioare;︁︈︎︌︀︊︇︁​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Experienta in vanzari in piata dе retail catre clienti tip LKA / MT si TT din piata FMCG;
Abilități dе comunicare, rezolvarea problemelor, negociere, organizare, planificare, lucru în echipă;
Capacitate dе construire a unor bune relatii cu clientii;
Orientat către rezultate;
Operare PC: word, excel, outlook;
Permis dе conducere cat. B (min. 2 ani).

Descrierea jobului

Responsabil de cresterea business-ului prin dezvoltarea parteneriatului cu distribuitorii. Dezvolta relatia de parteneriat cu distributiorii din portofoliu respectand principiile managementului distribuitorului in scopul de a obtine atingerea obiectivelor financiare/client (analizeaza datele lunare de vanzare, prezinta si asigura implementarea promotiilor & campaniilor nationale/regionale, coaching cu echipa distribuitorului prin vizite in teren in mod regulat, follow-up intr-o maniera structurata, preluarea comenzilor, instrumentelor de plata)

Contribuie la cresterea sell-outului in clientii MT si LKA din portofoliu

Intelege in detaliu specificul clientilor din portofoliu plecand de la reguli specifice de functionare, sistem de comezi, organigrama pana aspectele demografice ( tipul de cumparator, varsta, categorii de trafic ale magazinului etc)
Asigura implementarea de 100% a actiunilor negociate in centrala, sustinand prin demersuri locale succesul in vanzarea acestora (imbunatateste pozitia plasarii in zona cu cel mai mare trafic, creste stocul de produse din plasare, negociaza o plasare suplimentara celei din centrala etc)
Creste spatiul la raft al tuturor brandurilor din portofoliu in acord cu obiectivele brandului
Aduce valoare adaugata prin expertiza si relatiile create pentru a imbunatati prezenta brandurilor Orkla
Atinge obiectivele lunare de plasari negociate local in acord cu obiectivele lunare ale canalului de vanzare
Asista distribuitorul in managementul clientilor de tip LKA prin coaching & follow-up in baza vizitelor in teren, prin mini-traininguri si detalii de produs, prin actiuni dedicate zonei in scopul cresterii performantei distribuitorului etc.
Implementeaza solicitarile specifice ale superiorului direct sau colegilor din echipa KAM, menite sa contribuie la atingerea obiectivelor organizatiei

Coordoneaza activitatea merchandiserilor MT & TT in accord cu rolul lor pe fiecare canal

Planificare plan de vizite si respondabilitati pentru fiecare client din zona de responsabilitate
Se asigura de dezvoltarea cunostintelor si motivarea merchandiserilor

Zona de responsabilitate: judetele Valcea si Arges

Descrierea companiei

Tomi, LaMinut, Bunatati de la Bunica, Ardealul, Linco, Unirea, Hame, Antrefrig, sunt doar o parte din mandria companiei Orkla Foods Romania. Suntem una dintre cele mai importante companii de pe piata locala a bunurilor de larg consum, fiind prezenti in Romania din anul 2002, prin achizitia de-a lungul timpului a mai multor companii locale (Topway, Ardealul, Royal Brinkers).

Noi, Orkla Foods Romania, suntem parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia.

Portofoliul grupului este rezultatul a cinci divizii de business. La nivel international, in industria produselor alimentare si a ingrijirii personale, grupul activeaza prin diviziile: Orkla Foods (Nordics si Baltics), Orkla Foods International (Orkla Foods Central Europe si India), Orkla Confectionery si Snacks, Orkla Care si Orkla Food Ingredients.

Orkla Brands opereaza pe bazele unui model de business multi-local, unde responsabilitatea crearii valorii in activitatile de baza apartine, local, fiecarei companii in parte. Astfel, Orkla Foods Romania activeaza sub umbrela Orkla Food Ingredients, dar este un business local care beneficiaza de intregul know-how si de expertiza grupului in domeniu.

Modelul multi-local de business permite crearea de sinergii intre companiile grupului, obtinute prin impartasirea celor mai bune practici si a celor mai eficiente si rentabile functii suport.

Totodata, pe segmentul B2B, in categoria ingredientelor de panificatie si cofetarie, comercializam produse industriale sub cele patru branduri - Selecta, Paticrem, Accento si Credin - iar pana in prezent am lansat pe piata peste 100 de produse specifice acestui segment.

Produsele noastre sunt locale, dezvoltarea lor pornind de la preferintele si nevoile consumatorilor romani, fiind insa realizate la standarde internationale in fabricile din Bucuresti, Covasna si Iasi. In acest moment avem peste 500 de angajati si suntem unul dintre principalii angajatori din Covasna.

Website http://www.orklafoods.ro Industry Food Production Company size 501-1,000 employees Headquarters Bucharest, Romania Type Public Company Founded 2002 Specialties Food Production, FMCG, and research&development Locations: str. Copilului 14-18, sector 1, Bucharest, Romania 012177 , RO

Publicat 11 Mart. 2025Reactualizat 11 Mart. 2025Expiră 10 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.