AGENT CALL CENTER CU LIMBA ITALIANA/GERMANA
Candidatul Ideal
Limba italiană/germana la nivel fluent - obligatoriu;
De preferat specializare si calificari in IT-computere/ profil tehnic/ e-Commerce/ limbi straine/ psihologie/management/economie /electronica;
Experienta in Customer Service si daca este cazul, de preferat experienta cu produse electronice/vanzare prin telefon:
Persoană prietenoasa si rabdatoare, serioasa si constiincioasa;
Disponibilitate pentru lucru in ture in Call Center, ture de zi doar.
De preferat specializare si calificari in IT-computere/ profil tehnic/ e-Commerce/ limbi straine/ psihologie/management/economie /electronica;
Experienta in Customer Service si daca este cazul, de preferat experienta cu produse electronice/vanzare prin telefon:
Persoană prietenoasa si rabdatoare, serioasa si constiincioasa;
Disponibilitate pentru lucru in ture in Call Center, ture de zi doar.
Descrierea jobului
Preluare apeluri telefonice primite de la clienti
Raspuns email-uri
Suport clienti
Program de lucru în ture de zi;
Contract de ︁︈︂︂︆︉︃︁︃︈muncă;
Concedii conform legislației;
Sediul accesibil, aproape de mijloacele de transport;
Salariu motivant.
Raspuns email-uri
Suport clienti
Program de lucru în ture de zi;
Contract de ︁︈︂︂︆︉︃︁︃︈muncă;
Concedii conform legislației;
Sediul accesibil, aproape de mijloacele de transport;
Salariu motivant.
Descrierea companiei
Companie cu locatia sector 6, Bucuresti oferim servicii suport clienti call center pentru unii dintte cei mai importanti furnizori IT si telecomunicatii de pe piata.
Publicat
21 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
21 Dec. 2024
Joburi similare