Candidatul Ideal
- Experiență anterioară (reprezinta un avantaj) în domeniul ospitalității sau administrării pensiunilor
- Abilități excelente de comunicare și relaționare
- Vorbitor de limba engleza la nivel mediu (conversational si in scris). Cunoasterea unei alte limbi straine reprezinta un avantaj
- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic
- Organizare și atenție la detalii
- Cunoștințe de operare a computerului
Descrierea jobului
- Gestionarea rezervărilor și a procesului de check-in/ check-out
- Asigurarea unui mediu curat și primitor pentru oaspeți
- Comunicarea eficientă cu oaspeții pentru a le oferi informațiile necesare
- Supervizarea personalului din cadrul pensiunii
- Urmărirea și gestionarea bugetului pensiunii
- Alte activitati specifice domeniului
Descrierea companiei
Suntem o pensiune turistica de 4 stele in centrul istoric al Sibiului.
Alaturi de o echipa dinamica, ne propunem sa oferim servicii de inalta calitate atat oaspetilor din tara, cat si celor straini.
Punem accent pe seriozitate si amabilitate iar munca in echipa joaca un rol esential.
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!
Alaturi de o echipa dinamica, ne propunem sa oferim servicii de inalta calitate atat oaspetilor din tara, cat si celor straini.
Punem accent pe seriozitate si amabilitate iar munca in echipa joaca un rol esential.
Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!
Joburi similare