Candidatul Ideal
We are looking for a motivated candidate to join our team.
The ideal candidate has the following skills:
Good professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;
Advanced English skills (both, spoken and written);
MS Office skills;
University graduate preferred;
Strong organizational skills;
Perseverance and attention to details;
Ability to work under pressure;
Capability to efficiently handle multitasking;
Decision making and problem solving skills.
Căutăm un candidat motivat să se alăture echipei noastre.
Candidatul ideal are următoarele abilități:
Imagine profesională, calități excelente pentru gestionarea apelurilor telefonice/ serviciului clienți;
Cunoștințe avansate de limba engleză (atât vorbit, cât și scris);
Cunoștințe MS Office;
De preferat, absolvent de facultate;
Bune abilități organizatorice;
Perseverență și atenție la detalii;
Abilitatea de a lucra sub presiune;
Capacitatea de a gestiona eficient mai multe activități în același timp;
Abilități de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor.
The ideal candidate has the following skills:
Good professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;
Advanced English skills (both, spoken and written);
MS Office skills;
University graduate preferred;
Strong organizational skills;
Perseverance and attention to details;
Ability to work under pressure;
Capability to efficiently handle multitasking;
Decision making and problem solving skills.
Căutăm un candidat motivat să se alăture echipei noastre.
Candidatul ideal are următoarele abilități:
Imagine profesională, calități excelente pentru gestionarea apelurilor telefonice/ serviciului clienți;
Cunoștințe avansate de limba engleză (atât vorbit, cât și scris);
Cunoștințe MS Office;
De preferat, absolvent de facultate;
Bune abilități organizatorice;
Perseverență și atenție la detalii;
Abilitatea de a lucra sub presiune;
Capacitatea de a gestiona eficient mai multe activități în același timp;
Abilități de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor.
Descrierea jobului
RESPONSIBILITIES
Reception and protocol activities;
Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;
Organizing meetings within and outside the company’s office;
Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);
Organizing necessary office supply and protocol;
Managing internal administrative activities;
Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);
Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);
Managing relationships with suppliers.
WE OFFER:
A challenging job;
Motivating work environment where performance is recognized and rewarded;
Real possibilities for career development;
Attractive salary package;
Private Medical Insurance;
Office mobile phone.
RESPONSABILITĂȚI
Activități de recepție și protocol;
Gestionarea apelurilor telefonice, faxurilor, e-mailurilor și corespondenței fizice;
Organizarea de întâlniri în interiorul și în afara biroului companiei;
Planificarea delegațiilor (rezervări bilete de avion, asigurare cazare pentru personalul companiei);
Asigurarea activității de aprovizionare birou;
Gestionarea activităților administrative interne;
Gestionarea documentelor (corespondență, oferte, contracte, alte documente financiare și contabile);
Redactarea și traducerea în/din engleză a diverselor documente (rapoarte de activitate, articole de presă și recenzii);
Gestionarea relațiilor cu furnizorii.
NOI OFERIM:
Un loc de muncă provocator;
Mediu de lucru motivant în care performanța este recunoscută și recompensată;
Posibilități reale de dezvoltare a carierei;
Pachet salarial atractiv;
Abonament medical la o clinică privată;
Telefon mobil de birou.
Reception and protocol activities;
Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;
Organizing meetings within and outside the company’s office;
Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);
Organizing necessary office supply and protocol;
Managing internal administrative activities;
Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);
Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);
Managing relationships with suppliers.
WE OFFER:
A challenging job;
Motivating work environment where performance is recognized and rewarded;
Real possibilities for career development;
Attractive salary package;
Private Medical Insurance;
Office mobile phone.
RESPONSABILITĂȚI
Activități de recepție și protocol;
Gestionarea apelurilor telefonice, faxurilor, e-mailurilor și corespondenței fizice;
Organizarea de întâlniri în interiorul și în afara biroului companiei;
Planificarea delegațiilor (rezervări bilete de avion, asigurare cazare pentru personalul companiei);
Asigurarea activității de aprovizionare birou;
Gestionarea activităților administrative interne;
Gestionarea documentelor (corespondență, oferte, contracte, alte documente financiare și contabile);
Redactarea și traducerea în/din engleză a diverselor documente (rapoarte de activitate, articole de presă și recenzii);
Gestionarea relațiilor cu furnizorii.
NOI OFERIM:
Un loc de muncă provocator;
Mediu de lucru motivant în care performanța este recunoscută și recompensată;
Posibilități reale de dezvoltare a carierei;
Pachet salarial atractiv;
Abonament medical la o clinică privată;
Telefon mobil de birou.
Descrierea companiei
Fine Business Consulting S.R.L. is a legal person according to Romanian law.
The Company has more than 15 years of experience in business consulting, business development and M&A transactions.
Fine Business Consulting S.R.L. este o entitate juridică română, înființată în conformitate cu legislația română în vigoare.
Compania are peste 15 ani de experiență în domeniul consultanței în afaceri, dezvoltarea afacerilor și asistenței oferite în cadrul tranzacțiilor M&A.
The Company has more than 15 years of experience in business consulting, business development and M&A transactions.
Fine Business Consulting S.R.L. este o entitate juridică română, înființată în conformitate cu legislația română în vigoare.
Compania are peste 15 ani de experiență în domeniul consultanței în afaceri, dezvoltarea afacerilor și asistenței oferite în cadrul tranzacțiilor M&A.
Joburi similare