Candidatul Ideal
Experienta activitati de asistenta, secretariat, receptie
Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point)
Cunostinte avansate de limba engleza
Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice
Respect pentru termene limită, reguli şi proceduri; mentalitate de lucru occidentala
Disponibilitatea de indeplinire a sarcinilor suplimentare
Capacitatea de a lucra independent şi sub presiune
Abilitati de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru
Abilitati de comunicare si relationare
Aspect fizic placut
Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point)
Cunostinte avansate de limba engleza
Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice
Respect pentru termene limită, reguli şi proceduri; mentalitate de lucru occidentala
Disponibilitatea de indeplinire a sarcinilor suplimentare
Capacitatea de a lucra independent şi sub presiune
Abilitati de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru
Abilitati de comunicare si relationare
Aspect fizic placut
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- intocmeste si actualizeaza informatiile despre parteneri, clienti si colaboratori,
- monitorizarea e-mailurilor si a listei de sarcini a managerului; organizarea agendei CEO
- arhivarea fizica si electronica a tuturor documentelor
- gestionarea activitatilor specifice de protocol
- updatarea documentelor active (contracte,etc.)
- pregatirea documentelor si prezentarilor pentru sedinte / intalniri
- actioneaza ca interfata cu restul departamentelor si intermediaza comunicarea cu CEO
- operatiuni specifice de secretariat
- intocmeste si actualizeaza informatiile despre parteneri, clienti si colaboratori,
- monitorizarea e-mailurilor si a listei de sarcini a managerului; organizarea agendei CEO
- arhivarea fizica si electronica a tuturor documentelor
- gestionarea activitatilor specifice de protocol
- updatarea documentelor active (contracte,etc.)
- pregatirea documentelor si prezentarilor pentru sedinte / intalniri
- actioneaza ca interfata cu restul departamentelor si intermediaza comunicarea cu CEO
- operatiuni specifice de secretariat
Descrierea companiei
Suntem o companie care are ca principal obiect de activitate comertul in regim de distributie a produselor proprii cat si a produselor importate. Ca urmare a peste 20 de ani de activitate am capatat experienta si abilitatea de a anticipa nevoile consumatorilor.