Candidatul Ideal
Limba italiană/germana la nivel fluent - obligatoriu;
De preferat specializare si calificari in IT-computere/ profil tehnic/ e-Commerce/ limbi straine/ psihologie/management/economie /electronica;
Experienta in Customer Service si daca este cazul, de preferat experienta cu produse electronice/vanzare prin telefon:
Persoană prietenoasa si rabdatoare, serioasa si constiincioasa;
Disponibilitate pentru lucru in ture in Call Center, ture de zi doar.
De preferat specializare si calificari in IT-computere/ profil tehnic/ e-Commerce/ limbi straine/ psihologie/management/economie /electronica;
Experienta in Customer Service si daca este cazul, de preferat experienta cu produse electronice/vanzare prin telefon:
Persoană prietenoasa si rabdatoare, serioasa si constiincioasa;
Disponibilitate pentru lucru in ture in Call Center, ture de zi doar.
Descrierea jobului
Preluare apeluri telefonice primite de la clienti
Raspuns email-uri
Suport clienti
Program de lucru în ture de zi;
Contract de muncă;
Concedii conform legislației;
Sediul accesibil, aproape de mijloacele de transport;
Salariu motivant.
Raspuns email-uri
Suport clienti
Program de lucru în ture de zi;
Contract de muncă;
Concedii conform legislației;
Sediul accesibil, aproape de mijloacele de transport;
Salariu motivant.
Descrierea companiei
Companie cu locatia sector 6, Bucuresti oferim servicii suport clienti call center pentru unii dintte cei mai importanti furnizori IT si telecomunicatii de pe piata.
Joburi similare
- 6 Ian. 2025
Operator Call Center - Cu sau Fara Experienta
NOVA CAPITAL INVEST S.R.L.
Cluj-Napoca, Floresti, Baciu, Gilau2600 - 6000 RON net / lună - 8 Ian. 2025
Agent Call Center
Auto Drive Motion S.R.L.
București, Ilfov, Otopeni și alte orașe3000 - 6000 RON net / lună