Candidatul Ideal
- Absolvent al învățământului superior în domeniul juridic.
- Foarte bune abilități de lucru în echipă.
- Persoană organizată, hotărâtă, dinamică, cu inițiativă și simț practice.
- Capacitate de analiză, sinteză și decizie
- Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor, receptivitate, spirit de echipă.
- Adaptabilitate la un ritm de muncă dinamic.
- Tenacitate, obiectivitate și atitudine principială în relațiile cu oamenii.
- Excelente abilități de comunicare și negociere.
- Cunoștințe MS Office.
- Limba engleză-nivel mediu.
Descrierea jobului
- Gestioneaza si monitorizeaza procedurile de executare silita demarate de catre companie pentru recuperarea creantelor, precum si pe cele declansate la solicitarea altor creditori sau cand prin executarea silita este posibil sa se aduca/ se aduce un prejudiciu acestora.
- Asigura predarea la/ prelucrarea de organele de executare a titlurilor executorii, a cererilor de executare sau oricaror alte documente.
- Participa la efectuarea actelor de executare daca legea impune prezenta unui reprezentant al creditorului.
- Monitorizeaza executorii judecatoresti.
- Identifica posibilitati de crestere a volumului sumelor recuperate, propune implementarea acestora si aplica masuri de maximizare a profitului.
- Asigura suportul in ceea ce priveste raspunsurile oferite clientilor ca rezultat al activitatilor de recuperare creante.
- Contacteaza clientii in vederea stabilirii angajamentelor de plata si redacteaza raspunsuri catre acestia.
- Acorda consultanta debitorilor in legatura cu creantele detinute de catre companie.
- Emite opinii legale cu privire la procedura de executare silita.
- Realizarea detalierilor aferente facturilor primite de la executorii judecatoresti sau alti colaboratori ce au ca obiect unul sau mai multe procese din cadrul executarii silite, taxelor achitate, precum si monitorizarea achitarii lor.
Beneficii:
- Tichete de masa;
- Mediu de lucru placut - suntem prietenosi, atenti la nevoile colegilor si dornici mereu sa ajutam
- Program de lucru hybrid
- Abonament medical la o clinica privata;
- Posibilitati reale de crestere si dezvoltare in cadrul companiei;
Descrierea companiei
Veraltis Asset Management is a company specialized in asset management with a unique expertise in a Corporate and Secured Assets as well as a pole of excellence in unsecured debt. We are a newly established servicing subsidiary of one of the leading European companies with a long tradition in debt purchasing. Veraltis Asset Management is active across Europe with presence in France, Greece, Croatia, Slovenia, Cyprus, Romania and Serbia. We conduct our business according to the highest ethical standards and we are committed to diversity and to a culture of excellence and responsibility. Our people are our most valuable asset. We offer our employees stimulating, pleasant work environment and a lot of opportunities for development.