Candidatul Ideal
Very good SAP skills
Fluent in English - speaking and writing (German is a plus)
Bachelor's Degree in relevant field
Minimum 3 years’ experience in Customer Care in a manufacturing environment.
Knowledge of IATF 16949 requirements.
Excellent communication and presentation skills
Industry knowledge in mechanical, engine, or vehicle engineering – is a plus
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
End-to-end knowledge of supply chain processes
Analytical and excellent negotiating skills
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Project)
Descrierea jobului
Main responsibilities:
• Order processing or/and customer invoicing, communicating with clients requesting payment, and arranging payment plans.
• Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction (maintaining the order intake booking and handling daily PO requests and schedules).
• Daily changes for the customers’ demand via the customer portal.
• Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
• Handle customer complaints and provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
• Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Descrierea companiei
Fondata in 1976 la Manheim, Thermamax se bucura de recunoastere la nivel mondial in domeniul proiectarii si productiei de sisteme de izolare termica si fonica pentru o gama variata de echipamente. In 2021 dispune de facilitate de productie pe 3 continente, in 6 tari (Germania, Italia, Serbia, Romania, Statele Unite ale Americii si China)
Pionieri in acest domeniu inginerii TMax Group inoveaza solutii customizate ce cuprind toti pasii de la concept la productia de serie. Atentia la managementul calitatii - atestata prin obtinerea a numeroase certificate in domeniu, ingineria inteligenta, testarile si simularile complexe, au dus la cresterea continua a vanzarilor cu o medie anuala de 5%.
TMax Group ofera cele mai performante solutii la nivel mondial pentru sistemele de izolare termica si fonica fiind recunoscuta pentru orientarea spre imbunatatirea proceselor.
TMax Group dezvolta permanent tehnologii inovative pentru solutiile utilizate in scopul retinerii caldurii la interiorul sistemelor de functionare ale motoareleor pentru optimizarea proceselor si reducerea emisiilor, avand ca scop final o abordare sustenabila a mediului inconjurator.
Pregatiti pentru provocarile viitorului
Tintim permanent reducerea emisiilor, a consumului de carburanti, cresterea eficientei si reducerea masei componentelor si sprijinim demersurile producatorilor de echipamente din toate industriile in preocuparea lor de a se conforma standardelor de reduce a emisiilor. Oferim suport activ clientilor nostrii care doresc sa dezvolte tehnologii sustenabile pentru un mediu curat.
Acordam o atentie deosebita sitemelor non-poluante ale viitorului bazate pe baterii electrice si tehnologie bazata pe utilizarea hidrogenului.
Oamenii ne dau valoare
TMax Sibiu isi bazeaza existenta pe solutiile inovative rezultate in urma unor cercetari complexe realizate de catre cei mai buni specialisti in domeniu. Calitatea produselor comercializate este garantata de catre angajati implicati si responsabili.
La TMax Sibiu acordam atentie mediului de lucru, sanatatii si sigurantei angajatilor, instruirii adecvate pe procese, dezvoltarii continue a resurselor umane. Intelegem nevoile echipei si am centrat politicile de resurse umane pe motivare adecvata a personalului, pe transparenta sistemului si respectarea unor procedurilor clare, pe comunicare si crearea unui mediu de lucru la standarde inalte preocupati mereu de fidelizarea angajatilor.
- 6 Ian. 2025
GERMAN Speakers-Work AT HOME Customer Service Representative
Teleperformance Romania
Remote (de acasă)