Candidatul Ideal
- Absolvent: studii medii/superioare, de preferinta in domeniul tehnic
- Experienta: relevanta in gestionarea activitatilor administrative
- Operare PC: Microsoft Office, Excel - nivel avansat
- Abilitati de comunicare foarte bune (comunicarea prin telefon, comunicarea fata in fata, comunicarea prin e-mail);
- Capacitatea de a rezolva conflicte si a negocia cu alte persoane;
- Capacitatea de a-si asuma responsabilitatea propriilor decizii;
- Gandire analitica;
- Eficienta in activitatea desfasurata
- Comportament etic
- Atentie la detalii
- Capacitate de organizare a propriei activitati;
- Atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor;
- Capacitatea de a lucra sub presiune;
- Capacitatea de a prioritiza activitatile;
- Sa stie sa parcurga specificatii tehnice ale unor echipamente si sa poata discuta cu prestatorii de specialitate
Descrierea jobului
- Monitorizeaza functionarea si starea tehnica a instalatiilor si constructiilor: previne, identifica si inlatura avariile, degradarile, deteriorarile;
- Asigura aprovizionarea, instalarea si intretinerea echipamentelor, instalatiilor, mobilierului cladirii;
- Intocmeste caietele de sarcini pentru achizitiile din departamentul Administrativ;
- Realizeaza rapoartele de necesitate pentru produsele de curatenie, consumabile de uz intern si protocol;
- Identifica nevoile de reparatii pentru cladiri si curte si intocmeste rapoartele de necesitate, urmareste realizarea reparatiilor cu resurse interne sau externe;
- Intocmeste rapoartele de necesitate si notele de fundamentare pentru achizitia de bunuri si servicii ce deriva din activitatea departamentului administrativ;
- Este implicat in organizarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de curatenie in interiorul cladirilor si in curte;
- Colaboreaza cu institutiile abilitate (Primarii, Apele Romane, furnizori de gaze si energie etc.) pentru eliberarea avizelor si autorizatiilor si pastreaza bune relatii cu acestea;
- Este implicat in urmarirea si implementarea planului de mentenante/revizii/cleaning;
- Mentine relatia cu constructorii/furnizorii de servicii/proprietarii cladirilor/depozitelor inchiriate si asigura buna desfasurare a activitatilor administrative;
- Monitorizeaza derularea contractelor de utilitati;
- Identifica situatii sau procese care nu functioneaza eficient si propune superiorului direct solutii de imbunatatire;
- Colaboreaza cu alte departamente pentru crearea unor conditii de lucru optime;
- Informeaza superiorul direct in timp util in legatura cu problemele aparute.
Descrierea companiei
RASIROM, companie fondată în 1995 şi deţinută integral de către stat, asigură operarea continuă şi sigură a sistemelor tehnologice pentru instituţiile din Sistemul Naţional de Apărare, Ordine Publică şi Securitate Naţională..
Misiunea Rasirom este de a asigura funcționarea sigură și continuă a infrastructurilor critice și a sistemelor esențiale, cercetând, inovând și dezvoltând produse de tehnologie avansată.
Direcțiile de piață strategică sunt: informații speciale, aeroporturi și trafic aerian, infrastructuri critice, securitate internă și ordine publică, utilități, telecomunicații, Cyber și digitalizare.