-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Agent Vanzari Clienti Rezidentiali - E.ON Servicii Clienti

Adecco Resurse Umane
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Adecco Resurse Umane lider national si mondial in domeniul resurselor umane, recruteaza pentru clientul sau, compania E.ON Servicii Clienti, organizatie multinationala de prestigiu, activa in domeniul energetic, Agent Vanzari Clienti Rezidentiali, pentru locatia Barlad.


Rol:

- Asigură şi dezvoltă o relaţie optimă cu clienţii din segmentul de piaţă rezidential, punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate şi dezvoltare.

Experienţă practică necesară
- Experienţa în domeniu poate constitui un avantaj;

Altele:
- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
- Abilităţi de negociere şi prezentare bune;
- Spirit antreprenorial/motivare puternică;
- Abilităţi analitice şi conceptuale bune;
- Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
- Capacitate de lucru în condiţii de stres.

Indicatori de performanţă
- Menţinerea portofoliului de clienţi în segmentul rezidenţial;
- Numărul de solicitări soluţionate, cu încadrare în termenele prevăzute în Standardul de Performanţă;
- Îndeplinirea obiectivelor de vânzări;
- Încadrarea în indicatorii de performanţă specifici activităţii desfăşurate

Descrierea jobului

• Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
• Oferă informaţii generale şi specifice, privind serviciul de furnizare;
• Preia, verifică şi procesează documentele prezentate de clienţi, în vederea încheierii contractelor de furnizare energie;
• Modifică contractele de furnizare a energiei, prin incheiere de acte adiţionale, ca urmare a solicitărilor de schimbare mod de facturare (autocitire, conventie de consum), adresă de corespondenţă, tarif;
• Preia, înregistrează şi soluţionează reclamaţiile şi solicitările care pot fi rezolvate în Front Office;
Ofertează clienţii care se prezintă în Centrul Relaţii Clienţi (CRC), cu produse şi servicii, în limita de competenţă;
• Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si serviciilor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
• Participa activ la indeplinirea obiectivelor de vanzari, realizarea volumului de vanzari stabilit de companie;
• Cunoasterea temeinca a caracteristicilor serviciilor si produselor comercializate;
Arhivează, periodic, documentele generate de activitatea pe care o desfăşoară în cadrul CRC;
• Emite şi ştornează facturi de energie, la solicitarea clienţilor, în limita de competenţă şi oferă suport cu privire la modul de facturare şi conţinutul facturii;
• Emite facturi de reconectare şi iniţiază procesul de reconectare la sistemul de distribuţie;
• Întocmeşte contracte de garanţie, conform legislaţiei în vigoare;
• Întocmeşte şi monitorizează convenţiile de eşalonare la plată, încheiate cu clienţii.

Descrierea companiei

Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

Cine este Adecco?

Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

Noi si voi, suntem Adecco.

Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

Publicat 5 Dec. 2019Reactualizat 2 Ian. 2020Expiră 4 Ian. 2020
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.