Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate în domeniul economic;
- Experiență profesională de minim 3 ani, constituie avantaj experiența pe o poziție similară;
- Cunoștințe solide de Microsoft Office in special Excel (nivel avansat);
- Cunoașterea standardelor contabile si reglementărilor fiscale ;
- Persoană organizată, atentă la detalii, cu atitudine pro-activă, cu excelente abilități de analiză și sinteză;
- Abilități de comunicare, buna gestionare a timpului de lucru, capacitate de rezolvare promptă a problemelor, implicare, dedicare, capacitatea de a respecta termenele stabilite;
- Experiență profesională de minim 3 ani, constituie avantaj experiența pe o poziție similară;
- Cunoștințe solide de Microsoft Office in special Excel (nivel avansat);
- Cunoașterea standardelor contabile si reglementărilor fiscale ;
- Persoană organizată, atentă la detalii, cu atitudine pro-activă, cu excelente abilități de analiză și sinteză;
- Abilități de comunicare, buna gestionare a timpului de lucru, capacitate de rezolvare promptă a problemelor, implicare, dedicare, capacitatea de a respecta termenele stabilite;
Descrierea jobului
- face parte si își desfășoară activitatea în cadrul Departamentului Financiar;
- întocmește și gestionează situații în Excel;
- ține legătura permanentă cu banca băncile unde societatea are conturi bancare în lei sau valută pentru depunerea documentelor de încasări și plăți, preluarea zilnică a extraselor de cont în softul informatic și predarea lor departamentului contabilitate;
- întocmește informări zilnice cu privire la situația încasărilor de la clienți și a plăților către furnizori;
- întocmește diverse rapoarte solicitate de conducerea societății; actualizează, verifica in permanenta (zilnic lunar periodic) diverse situații rapoarte privind activitatea societății.
- verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă; întocmește ordinele de plata;
- urmărește și verifică corectitudinea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, salarii; arhivează documentele financiar-contabile;
- oferă suport și colaborează cu angajații din departamentele Contabilitate și Resurse Umane.
Beneficii:
- Pachet salarial începând cu 5.000 Net lună;
- Tichete de masă de aproximativ 800 lei net pe lună;
- Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre.
- întocmește și gestionează situații în Excel;
- ține legătura permanentă cu banca băncile unde societatea are conturi bancare în lei sau valută pentru depunerea documentelor de încasări și plăți, preluarea zilnică a extraselor de cont în softul informatic și predarea lor departamentului contabilitate;
- întocmește informări zilnice cu privire la situația încasărilor de la clienți și a plăților către furnizori;
- întocmește diverse rapoarte solicitate de conducerea societății; actualizează, verifica in permanenta (zilnic lunar periodic) diverse situații rapoarte privind activitatea societății.
- verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă; întocmește ordinele de plata;
- urmărește și verifică corectitudinea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, salarii; arhivează documentele financiar-contabile;
- oferă suport și colaborează cu angajații din departamentele Contabilitate și Resurse Umane.
Beneficii:
- Pachet salarial începând cu 5.000 Net lună;
- Tichete de masă de aproximativ 800 lei net pe lună;
- Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre.
Descrierea companiei
S.C. Progress Consulting S.A (Cimitirul Municipal Constanta) angajează Economist pentru departamentul financiar Locația postului este în Mun. Constanța, Str. Baba Novac nr. 194.
Joburi similare