Candidatul Ideal
- Studii superioare economice, de preferat în învățământul de stat;
- Experiență relevantă în domeniul financiar contabil minim 3 ani, inclusiv în întocmirea de balanță și bilanț;
- Cunoștințe privind legislația financiar contabilă și fiscală în vigoare;
- Cunoștințe solide de operare PC și Microsoft Office în special Word, Excel, program de contabilitate Saga UniSoft;
- Experiență într-o poziție similară constituie un avantaj;
- Abilitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan, planificare, rigurozitate, implicare;
- Inițiativă, flexibilitate și dinamism;
- Spirit de echipă, abilități de comunicare și relaționare;
- Disponibilitate pentru studiu și pentru crearea unei cariere în domeniul contabilității;
- Orientat către calitate;
- Perseverență și focalizare în atingerea obiectivelor;
- Atenție distributivă, acuratețe, promptitudine;
- Persoană responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză;
- Abilități de lucru cu termene limită, de a rezolva sarcini multiple concomitent;
- Capacitate de a lucra în echipă, dar și independent;
- Abilități interpersonale și de comunicare excelente;
- Curiozitate, tenacitate & responsabilitate;
- Atenție la detalii și disponibilitate pentru a găsi soluții la nevoile clienților.
- Preocupare permanenta pentru actualizarea cunoștințelor în funcție de schimbările în domeniu;
- Acuratețe și lucru eficient în echipă;
- Capacitate ridicata pentru analiză, sinteză, planificare și prioritizare;
- Acuratețe și lucru eficient în echipă;
- Experiență relevantă în domeniul resurselor umane și salarizării;
- Cunoștințe solide în legislația muncii și a salarizării;
- Se exprimă cu ușurință, corect din punct de vedere gramatical, redactează corect un text în limba română; Permis de conducere categoria B;
- Cunoașterea limbii engleze, a programului SAGA constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Respectă toate reglementările financiar-contabile;
- Lucrări de contabilitate financiară pentru firme mici și mijlocii;
- Primește documentele justificative, verifică corectitudinea acestora și efectuează înregistrările contabile, conform legislației în vigoare (facturi, deconturi, extrase de cont, registre de casă etc.)
- Înregistrarea documentelor primare în programul de contabilitate: facturi de intrare și de ieșire, operațiuni de încasări și plăți, extrase de bancă, registru de casă, evidență și procesarea deconturilor de cheltuieli etc.;
- Întocmește situații contabile diverse privind: reconcilieri conturi terți, fișe cont;
- Confruntă evidențele sintetice cu cele analitice și reconciliază conturile;
- Realizarea periodică a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți si furnizori), pregătire și verificare fise de cont, raportări solicitate de clienți;
- Pregătirea lucrărilor de închidere contabilă: verificare solduri conturi din balanța de verificare, pregătirea jurnalelor de vânzări și cumpărări și a decontului de TVA, pregătirea declarațiilor fiscale la Bugetul de Stat și Bugetul Asigurărilor Sociale;
- Întocmirea declarațiilor fiscale ,balanțe și a altor raportări periodice;
- Participă la întocmirea lucrărilor specifice de închidere lunară, semestrială sau anuală;
- Calcularea și procesarea salariilor pentru angajați, asigurând respectarea legislației în vigoare și a politicilor interne ale companiei;
- Salariu atractiv negociabil in functie de competente si abilitati
Descrierea companiei
Societate de expertiză contabilă care acordă servicii profesionale clienţilor.
Ce vei primi în schimb?
Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de pregătire profesională;
Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul unei echipe active;
Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul contabilității;
Colaborarea cu o echipă de profesioniști dedicați și pasionați de ceea ce fac;
Oportunități de avansare în cadrul companiei pe baza performantelor tale.
Pachet salarial corelat cu competentele și performanță;
Avem sediul într-o locație centrală;
Avem grijă de timpul tău, îți poți alege programul de lucru;
Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, a cărui dată va fi anunțată ulterior.
Ce vei primi în schimb?
Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de pregătire profesională;
Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul unei echipe active;
Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul contabilității;
Colaborarea cu o echipă de profesioniști dedicați și pasionați de ceea ce fac;
Oportunități de avansare în cadrul companiei pe baza performantelor tale.
Pachet salarial corelat cu competentele și performanță;
Avem sediul într-o locație centrală;
Avem grijă de timpul tău, îți poți alege programul de lucru;
Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, a cărui dată va fi anunțată ulterior.
Joburi similare
- 28 Dec. 2024
Economist / Contabil Senior - Floresti, Cluj
SC Oncos Transilvania SRL
Cluj-Napoca, Floresti, Baciu și alte orașe