Candidatul Ideal
- absolvent licențiat al învățământului superior;
- experiență necesară: între 8-10 ani în activitatea de marketing și/sau marketing/business intelligence;
- comunicator eficient cu foarte bune abilități de relaționare;
- capacitate de analiză și sinteză ridicată;
- gândire strategică si capacitate de a lucra pe mai multe proiecte cu termene conflictuale și lucrul confortabil cu parteneri trans-funcționali, la toate nivelurile organizației;
- excelență în planificare și execuție;
- orientare către rezultate;
- abilități foarte bune de prezentare;
- cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office), abilități avansate Microsoft Excel și Power Point;
-cunoștinte de limba engleză.
- experiență necesară: între 8-10 ani în activitatea de marketing și/sau marketing/business intelligence;
- comunicator eficient cu foarte bune abilități de relaționare;
- capacitate de analiză și sinteză ridicată;
- gândire strategică si capacitate de a lucra pe mai multe proiecte cu termene conflictuale și lucrul confortabil cu parteneri trans-funcționali, la toate nivelurile organizației;
- excelență în planificare și execuție;
- orientare către rezultate;
- abilități foarte bune de prezentare;
- cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office), abilități avansate Microsoft Excel și Power Point;
-cunoștinte de limba engleză.
Descrierea jobului
- colectarea, evaluarea, analiza și diseminarea informațiilor pentru a ajuta la planificarea strategică și la eforturile de dezvoltare a produselor si serviciilor;
- dezvoltarea, urmărirea și menținerea, în permanență, a unei baze de date pentru piață și informații concurențiale, inclusiv profiluri de concurenți care detaliază produsele lor, prețurile produselor, strategiile companiei, punctele forte și punctele slabe ale competitorilor;
- analiza si interpretarea datelor despre: condițiile generale de mediu, la nivel macro/factori de influență economici, sociali, tehnologici, legali, politici, dinamica pieței – evoluție, factori, dimensionare piață și segmente (număr de clienți, volume, valoare) – potential și trenduri;
- analiza si interpretarea datelor despre competitori (direcți și indirecți): evaluarea competiției (sub aspectul mix-ului de marketing-4P), identificare direcții strategice către care se îndreaptă competitorii, acțiuni competitori, performanță comercială, produse și canale nou lansate, altele; generează și transmite rapoarte lunare/semestriale;
- identificarea bunelor practici – analize comparative ale jucătorilor naționali și internaționali din industria energetică și alte industrii complementare;
- analiză trenduri, inovații, idei produse și servicii noi; analiza datelor în profunzime, pe segmente (B2C, B2B) și sub-segmente;
- urmărirea si menținerea, în permanență, a unei baze de date despre piață și informații concurențiale, inclusiv profiluri de concurenți care detaliază produsele lor, prețurile produselor, strategiile companiei, punctele forte și punctele slabe ale competitorilor;
- interpretarea datelor și realizarea rapoartelor și propunerilor de recomandări și direcții de acțiune/dezvoltare;
participarea în echipă (echipele) de dezvoltare a produsului și comunicarea tendințelor actuale, produsele / - îmbunătățirile noi ale concurenților și datele industriei, pentru a susține inițiativele de dezvoltare ale produselor. Identificarea oportunităților și riscurilor cheie pe piață și comunicarea lor în mod periodic conducerii executive / seniori și altor departamente.
- dezvoltarea, urmărirea și menținerea, în permanență, a unei baze de date pentru piață și informații concurențiale, inclusiv profiluri de concurenți care detaliază produsele lor, prețurile produselor, strategiile companiei, punctele forte și punctele slabe ale competitorilor;
- analiza si interpretarea datelor despre: condițiile generale de mediu, la nivel macro/factori de influență economici, sociali, tehnologici, legali, politici, dinamica pieței – evoluție, factori, dimensionare piață și segmente (număr de clienți, volume, valoare) – potential și trenduri;
- analiza si interpretarea datelor despre competitori (direcți și indirecți): evaluarea competiției (sub aspectul mix-ului de marketing-4P), identificare direcții strategice către care se îndreaptă competitorii, acțiuni competitori, performanță comercială, produse și canale nou lansate, altele; generează și transmite rapoarte lunare/semestriale;
- identificarea bunelor practici – analize comparative ale jucătorilor naționali și internaționali din industria energetică și alte industrii complementare;
- analiză trenduri, inovații, idei produse și servicii noi; analiza datelor în profunzime, pe segmente (B2C, B2B) și sub-segmente;
- urmărirea si menținerea, în permanență, a unei baze de date despre piață și informații concurențiale, inclusiv profiluri de concurenți care detaliază produsele lor, prețurile produselor, strategiile companiei, punctele forte și punctele slabe ale competitorilor;
- interpretarea datelor și realizarea rapoartelor și propunerilor de recomandări și direcții de acțiune/dezvoltare;
participarea în echipă (echipele) de dezvoltare a produsului și comunicarea tendințelor actuale, produsele / - îmbunătățirile noi ale concurenților și datele industriei, pentru a susține inițiativele de dezvoltare ale produselor. Identificarea oportunităților și riscurilor cheie pe piață și comunicarea lor în mod periodic conducerii executive / seniori și altor departamente.
Descrierea companiei
ELECTRICA FURNIZARE SA, lider pe piața de energie electrică din România și furnizorul cu cel mai mare portofoliu de clienți, se remarcă printr-o bună cunoaştere a caracteristicilor regionale de consum, o infrastructură modernă şi specialişti pregătiţi să ofere servicii de calitate clienţilor. ELECTRICA FURNIZARE SA este în continuă dezvoltare la nivelul întregii ţări.
Listarea cu succes din luna iunie 2014 a 51% din acțiunile Grupului ELECTRICA SA la Bursa de Valori București și London Stock Exchange, cea mai mare listare de pe piaţa de capital din România, a confirmat încrederea investitorilor în rentabilitatea acestui Grup pe plan național și internațional, implicit în consolidarea reputației ELECTRICA FURNIZARE SA.
Listarea cu succes din luna iunie 2014 a 51% din acțiunile Grupului ELECTRICA SA la Bursa de Valori București și London Stock Exchange, cea mai mare listare de pe piaţa de capital din România, a confirmat încrederea investitorilor în rentabilitatea acestui Grup pe plan național și internațional, implicit în consolidarea reputației ELECTRICA FURNIZARE SA.