Candidatul Ideal
- Studii superioare economice/contabilitate
- Minim 3 ani experienta pe un post similar, preferabil 3-5 ani
- Cunoastere operare PC - MS Office si programe informatice specifice (ERP)
- Cunoasterea programului de contabilitate Saga cu experienta dovedita de minimum 2-3 ani in folosirea acestui program
- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile
- Cunoasterea legii contabilitatii
- Experienta in operatiuni de import/export si productie constituie un avantaj
- Capacitate de organizare si planificare
- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa
- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate
- Excelente abilitati de comunicare
Descrierea jobului
- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri);
- Verificarea stocurilor pe fiecare gestiune in parte, identificarea si corectarea inadvertentelor;
- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum,; Inregistrarea facturilor externe in programul contabil;
- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil
- Intocmire nir-urilor si a bonurilor de consum;
- Inventarierea stocurilor aleatoriu si introducerea inventarelor in sistemul contabil;
- Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia;
- Intocmeste corect / la termenele stabilite, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
- Intocmirea deconturilor de cheltuieli;
- Mentinerea la zi a registrului de casa Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de obiectivul postului).
- Verificarea fiselor de conturi si a corectitudinii operatiunilor contabile
- Efectuarea operatiunilor finaciar -contabile, incasari si plati furnizori respectiv clienti
Beneficii:
- Pachet salarial avantajos care va fi discutat in cadrul interviului in functie de experienta si cunostinte
- Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune
- Tichete de masa in valoare de 35 Ron per zi
- Asigurare medicala privata
- Decontare transport.
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Compania noastra a fost înființată în 1996, aflându-se în continuă creștere și evoluție. Focusarea noastră principală este producția de plasă din fibră de sticlă și o serie de profile din aluminiu, oțel și PVC. Clienții noștri principali sunt distribuitorii, depozitele și magazinele de retail din toată țara.
Pagina noastră WEB:
www.profeel.ro
Joburi similare